Το περπάτημα είναι μια από τις πιο υποτιμημένες μορφές άσκησης. Και εκτός του ότι τα οφέλη του περπατήματος μπορούν να σε βοηθήσουν να παραμείνεις υγιής, να χάσεις βάρος και να αυξήσεις τα επίπεδα της φυσικής σου κατάστασης, σημείωσε επίσης ότι το περπάτημα είναι δωρεάν.

Αυτό σημαίνει ότι δεν απαιτείται ακριβός εξοπλισμός. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι τα αθλητικά σου παπούτσια και μια ευχάριστη μουσική λίστα για να ξεκινήσεις. Α, και το smartphone σου για να καταγράψει τα βήματα που έκανες.

Το περπάτημα θα σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες σε ελάχιστο χρόνο

Ο στόχος για όλους μας – σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών – είναι να περπατάμε 10.000 βήματα την ημέρα. Για να υπολογίσεις τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται περπατώντας 1,6 χλμ με περιστασιακή ταχύτητα περπατήματος (3,2χλμ / ώρα), πολλαπλασίασε το βάρος σου επί 1,08 και για γρήγορο περπάτημα (5,6 χλμ /ώρα) πολλαπλασίασε το με 1,25 . Αν περπατήσεις ένα χιλιόμετρο με τα πόδια για 20 λεπτά θα κάψεις τον ίδιο αριθμό θερμίδων με το τρέξιμο ενός χιλιομέτρου σε 10 λεπτά.

  Περπάτημα: 5 σημάδια που δείχνουν ότι η προπόνηση σας δεν είναι αποτελεσματική

Το περπάτημα μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις re-focus

Είτε αισθάνεσαι κολλημένη με τη δουλειά είτε αναζητάς λύση σε ένα δύσκολο πρόβλημα, η έρευνα δείχνει ότι είναι καλή ιδέα να κινηθείς. Ας το παραδεχτούμε, το να κοιτάς συνέχεια την τηλεόραση ή το κινητό δεν θα βοηθήσει! Και η επιστήμη το υποστηρίζει γιατί μια μελέτη του 2014 διαπίστωσε ότι το περπάτημα μπορεί να πυροδοτήσει τη δημιουργικότητα.

Το περπάτημα αποδεικνύεται καλό για την υγεία σου

Το περπάτημα έχει βρεθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο στο μισό να αναπτύξει κάποιος, Αλτσχάιμερ. Αυτό συμβαίνει επειδή μια καθημερινή βόλτα βελτιώνει τη ροή του αίματος και το οξυγόνο στον εγκέφαλο, διεγείροντας την ανάπτυξη νέων εγκεφαλικών κυττάρων.

Το γρήγορο περπάτημα μεταξύ 30-60 λεπτών πέντε ημέρες την εβδομάδα μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού έως και 40%, ενώ – εάν κάνεις 3.500 βήματα την ημέρα – τότε θα μειώσεις τον κίνδυνο για διαβήτη κατά 29%.

  Περπάτημα: 5 σημάδια που δείχνουν ότι η προπόνηση σας δεν είναι αποτελεσματική

Το περπάτημα μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος

Το περπάτημα για απώλεια βάρους είναι μια υπέροχη ιδέα. Όχι μόνο είναι καλό για τις αρθρώσεις εάν φοράς καλά αθλητικά παπούτσια αλλά σκέψου πως το γρήγορο περπάτημα μπορεί να κάψει περίπου 200 έως 300 θερμίδες ανά μισή ώρα.

Το περπάτημα είναι καλό για την ψυχική σου υγεία

Το περπάτημα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ανεβάσεις τη διάθεσή σου, με αποδεδειγμένα οφέλη: μια καθημερινή βόλτα 30 λεπτών μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και του στρες κατά 36%. Περπατώντας 15 λεπτά «μπορεί να σε βοηθήσει να καθαρίσεις το μυαλό σου και να χαλαρώσεις» σύμφωνα με την Anxiety UK. Σίγουρα η καλύτερη δικαιολογία για έξοδο και το μεσημέρι εν μέσω lockdown!

ΠΗΓΗ