Το περπάτημα είναι μια αγαπημένη άσκηση για πολλούς. Μπορείτε να το κάνετε σχεδόν οπουδήποτε, είναι ανέξοδο και τα άτομα όλων των επιπέδων φυσικής κατάστασης μπορούν να το κάνουν χωρίς να απαιτείται ειδικός εξοπλισμός ή εκπαίδευση.

Advertisements

Ωστόσο, αν θέλετε να χάσετε βάρος μπορεί να χρειαστείτε κάτι περισσότερο από τις περιστασιακές βόλτες στην γειτονιά σας.

 

Τι να αλλάξετε στο περπάτημα για να κάψετε πιο πολλές θερμίδες

Μερικά μικρά και απλά μυστικά, που μπορείτε εύκολα να ενσωματώσετε στο περπάτημά σας, περιλαμβάνουν:

Advertisements

Βρείτε μια διαδρομή με κλίση

Το περπάτημα σε ένα επίπεδο μονοπάτι μπορεί να είναι εύκολο, αλλά αν θέλετε να κάψετε θερμίδες, μια διαδρομή με κλίση είναι ο καλύτερος τρόπος. Δοκιμάστε να επιλέξετε λίγο πιο ανηφορικές διαδρομές για να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

 

 

Advertisements

Αυξήστε την διάρκεια

Αν και μπορεί να φαίνεται απλό, απλώς προσθέτοντας λίγα λεπτά στη βόλτα σας κάθε μέρα θα αυξήσετε τις θερμίδες που καίτε σε κάθε προπόνηση. Ακόμα κι αν είστε νέοι στο περπάτημα, μπορείτε να αυξήσετε την προπονητική σας αντοχή με την πάροδο του χρόνου.

 

Δοκιμάστε το powerwalk

Αν θέλετε να αυξήσετε τις θερμίδες που καίτε με κάθε σας βήμα, το δυναμικό περπάτημα (powerwalk) είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσετε την καύση λίπους. Με το δυναμικό περπάτημα θα κάψετε και περισσότερες θερμίδες ενώ βρίσκεστε σε ηρεμία, ακόμα δηλαδή και αφού ολοκληρώσετε το περπάτημά σας.

Αυξήστε την ταχύτητα του περπατήματος σε δυναμικό περπάτημα, κουνώντας συντονισμένα τα χέρια σας για να πάρετε μεγαλύτερη ώθηση.

Advertisements

 

Εναλλαγή στον ρυθμό

Δεν είναι ανάγκη να κάνετε σπριντ για να κάψετε περισσότερες θερμίδες. Η αλλαγή στο ρυθμό σας μπορεί να σας βοηθήσει. Περπατήστε και αλλάξτε το ρυθμό σας, τρέχοντας για λίγο ή για κάνοντας ελαφρύ τζόκινγκ.

Για παράδειγμα, περπατήστε για τέσσερα λεπτά και μετά τρέξτε για ένα έως τέσσερα λεπτά με υψηλό επίπεδο προσπάθειας. Επαναλάβετε αυτό τρεις έως οκτώ φορές. Αυτή η στρατηγική θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες όταν περπατάτε σε λιγότερο χρόνο.

 

Advertisements

ΠΗΓΗ

 

 

 

Advertisements
Advertisements