Ξοδεύουμε περίπου το ένα τρίτο της ζωής μας στον ύπνο. Τόσο η ποιότητα της βραδινής μας ξεκούρασης όσο και η συνολική μας υγεία εξαρτάται άμεσα από την στάση με την οποία κοιμόμαστε και από το τι κάνουμε πριν κοιμηθούμε.

Advertisements

Δείτε παρακάτω μερικές συστάσεις από ειδικούς για το πώς να κοιμάστε σωστά και να διορθώσετε τα προβλήματα υγείας σας.

Πόνος στον ώμο

Advertisements

Αν ξυπνάτε με έναν πόνο στον ώμο, αποφύγετε να κοιμάστε στο πλάι, ειδικά στην μεριά που σας πονάει. Επίσης, δεν συνίσταται να κοιμάστε μπρούμυτα γιατί προκαλεί κακή ευθυγράμμιση των ώμων.

Η σωστή στάση ύπνου είναι να κοιμάστε ανάσκελα. Βάλτε ένα λεπτό, ορθοπεδικό μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι σας. Πάρτε ένα άλλο μαξιλάρι, βάλτε το στο στομάχι σας και αγκαλιάστε το. Τώρα, οι ώμοι σας θα είναι στην σωστή θέση και σταθεροί.

Αν δεν σας αρέσει να κοιμάστε ανάσκελα, δοκιμάστε να κοιμηθείτε στην πλευρά που δεν σας πονάει. Βάλτε τα πόδια ελαφρώς κοντά στο στήθος σας και τοποθετήστε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σας.

Πηγές: everydayhealth, home-remedies-for-you, mayoclinic

Advertisements
Advertisements