Πώς να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα της κυστίτιδας φυσικά

Η doctoranytime μας λέει ότι οι γυναίκες υποφέρουν πολύ συχνά από κυστίτιδα και ουρολοίμωξη.

Έχει υπολογιστεί ότι η πλειοψηφία των γυναικών θα παρουσιάσει τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους κυστίτιδα, ενώ πολλές θα ταλαιπωρηθούν από τα συμπτώματά της επανειλημμένα.

Η κυστίτιδα ταλανίζει τις γυναίκες για διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων είναι η ανατομία των οργάνων τους, η έκθεση σε μικρόβια και η υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής. Σημαντικό ρόλο παίζει ο τρόπος που σκουπίζονται μετά την κένωση, η χρήση συνθετικών εσωρούχων και η υγιεινή της περιοχής μετά τη σεξουαλική επαφή.

Για να κρατήσετε μακριά τις φλεγμονές της περιοχής, καθώς και τα δυσάρεστα και ενοχλητικά συμπτώματά της μπορείτε να εφαρμόσετε διάφορους φυσικούς τρόπους για την πρόληψή τους, αλλά και γιατί όχι και για την θεραπεία τους, ταυτόχρονα, βεβαίως με την αντιβιοτική αγωγή που σας έχει συστήσει ο γιατρός σας.

Το νερό είναι βασικό για την πρόληψη, αλλά και την αντιμετώπιση μιας κυστίτιδας. Ο οργανισμός μας χρειάζεται αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας κι εμείς πολλές φορές αυτό το αγνοούμε. Καλό είναι να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό για να πίνετε πιο συχνά.

Το κράνμπερι είναι ένα φρούτο που έχει αποδειχθεί ότι δρα ευεργετικά στην πρόληψη της κυστίτιδας, ενώ μειώνει και τα έντονα συμπτώματά της όταν εκδηλωθεί. Αν έχετε ήδη φλεγμονή, θα χρειαστεί απαραιτήτως ο γιατρός να σας χορηγήσει κάποια αντιβιοτική αγωγή.  Το κράνμπερι λειτουργεί παρεμποδίζοντας το βακτήριο E. Coli να εγκατασταθεί στα τοιχώματα της κύστης και να προκαλέσει φλεγμονή. Οι γυναίκες που παρουσιάζουν συχνά συμπτώματα κυστίτιδας, καλό είναι να λαμβάνουν το κράνμπερι ως προληπτική αγωγή.

Σε κάθε περίπτωση, αν παρουσιάσετε συμπτώματα ουρολοίμωξης ή κυστίτιδας θα πρέπει να σπεύσετε άμεσα για ουρολογικές εξετάσεις και στη συνέχεια, να λάβετε την αντιβιοτική αγωγή που θα σας συστήσει ο γιατρός σας. Οι φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης εστιάζουν κυρίως στην πρόληψη ή αποφυγή των επαναλαμβανόμενων επεισοδίων ουρολοίμωξης.

mylady.gr