Έχουν επικρατήσει πολλοί μύθοι για τους συνδυασμούς τροφίμων,  άλλοι βάσιμοι και άλλοι άκρως αντιεπιστημονικοί.

Advertisements

Οι περισσότεροι σχετίζονται με το κατά πόσο κάποιες τροφές, όταν συνδυαστούν, μας παχαίνουν και πότε συμβάλλουν στο αδυνάτισμα.

Εκτός από την επίδραση στο σωματικό βάρος, γνώμονας για τους συνδυασμούς τροφών πρέπει πρωτίστως να είναι η ενίσχυση της θρεπτικής αξίας των τροφών και τα οφέλη για την υγεία.

 

Δείτε 5 τέτοιους συνδυασμούς τροφών και τι προσφέρει ο κάθε ένας.

Ηλιόσποροι + δημητριακά ολικής αλέσεως για καλύτερο ανοσοποιητικό:

Προσθέστε 1/2 κούπα ηλιόσπορους στα δημητριακά του πρωινού σας. Σας προσφέρει περισσότερο από το 100% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού για την άλφα-τοκοφερόλη, την πιο ενεργή μορφή της βιταμίνης Ε.

Ως αντιοξειδωτικό, η βιταμίνη Ε προστατεύει τα κύτταρα από βλάβες που προκαλούνται από τις καταστροφικές ελεύθερες ρίζες που μπορεί να οδηγήσουν σε καρκίνο και καρδιαγγειακή νόσο.

 

Ομελέτα + κόκκινες πιπεριές για λεία επιδερμίδα:

Προσθέστε 1/2 κούπα ψιλοκομμένες κόκκινες πιπεριές στην ομελέτα σας. Ο συνδυασμός θα σας προσφέρει περισσότερο από το 100% της ημερήσια ανάγκης σας σε βιταμίνη C, το οποίο είναι καλό για το δέρμα σας.

  Γαϊδουράγκαθο: Όλες οι ιδιότητες και τα οφέλη για τον οργανισμό μας

Ερευνητές στο Ηνωμένο Βασίλειο μελέτησαν την πρόσληψη βιταμίνης C σε 4.025 γυναίκες και διαπίστωσαν ότι εκείνες που κατανάλωναν περισσότερη βιταμίνη C είχαν λιγότερες ρυτίδες και ξηρότητα στην επιδερμίδα τους.

 

Σάντουιτς + σπανάκι για καλύτερη νυχτερινή όραση:

Προσθέστε τρία μικρά φύλλα σπανάκι στο σάντουιτς και θα ικανοποιήσετε τουλάχιστον το 20% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη Α.

Η βιταμίνη Α σας βοηθάει να βλέπετε καλύτερα στο σκοτάδι, αλλά επίσης προστατεύει τα μάτια σας από τον εκφυλισμό της ωχράς κηλίδας, που έρχεται με την πάροδο των ετών και μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε απώλεια της όρασης.

Advertisements

 

Νερό + άγλυκος χυμός cranberry για υγιή δόντια:

Ο χωρίς ζάχαρη χυμός cranberry αποτρέπει τη συσσώρευση του βακτηρίου Streptococcus στην επιφάνεια του δοντιού.

Αυτό το βακτήριο ευθύνεται για τις περισσότερες κοιλότητες στα δόντια σας. Ο άγλυκος χυμός εμποδίζει επίσης τον σχηματισμό πλάκας. Η ανάμιξη με το νερό βοηθάει στην μείωση της οξύτητας του χυμού.

 

Ζυμαρικά (κάθε είδους) + μαϊντανός για γερά οστά:

Αν προσθέσετε σε ένα πιάτο ζυμαρικών μόλις έξι κλωναράκια μαϊντανό, θα ικανοποιήσετε την ημερήσια ανάγκη του οργανισμού σας σε βιταμίνη Κ.

  4 συμβουλές για να μη σας παχαίνει το βραδινό φαγητό

Η βιταμίνη Κ είναι σημαντική για την υγεία των οστών. Έρευνες έχουν δείξει ότι βοηθάει στην πρόληψη των καταγμάτων και μπορεί να σας προφυλάξει από την απώλεια οστικής μάζας.

 

ΠΗΓΗ

Advertisements