Καθημερινά λαμβάνουμε εκατοντάδες μηνύματα σχετικά με τρόφιμα και ποτά που ισχυρίζονται ότι αυξάνουν την ευτυχία, παρατείνουν τη ζωή και βοηθούν στη διατήρηση του βάρους.

Advertisements

Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι πολλά από τα πράγματα που καταναλώνουμε μπορεί τελικά να μην είναι οι καλύτερες επιλογές τροφίμων που εξετάζουμε. Προφανώς δεν είμαστε επαγγελματίες διαιτολόγοι και δεν τα ξέρουμε όλα, οπότε μπορεί να πέσουμε σε παγίδα. Οι διαφημίσεις και τα προϊόντα που υπόσχονται θαύματα είναι ένας μύθος και πολλά «υγιεινά» σνακ δεν είναι τόσο καλά για την υγεία.

 

Οι 8 «υγιεινές» τροφές που δεν είναι τελικά τόσο αθώες

1) Ενεργειακά ποτά και light αναψυκτικά

Τα γλυκαντικά που χρησιμοποιούνται σε αυτά τα ροφήματα (στέβια, ασπαρτάμη κ.ά) σχετίζονται με μια αλλαγή στα βακτήρια του εντέρου που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε φούσκωμα. Η καλύτερη εναλλακτική λύση για ένα αναψυκτικό είναι το ανθρακούχο νερό ή μια σόδα.

 

 

Advertisements

2) Έτοιμοι χυμοί του εμπορίου

Οι φρέσκοι χυμοί κάνουν καλό. Ωστόσο, τα νόστιμα, φρέσκα παρασκευάσματα που μπορείς ν΄αγοράσεις από καταστήματα με λαχανικά όπως το σπανάκι, το λάχανο και το αγγούρι επειδή αναμειγνύονται με χυμούς φρούτων, δεν αποτελούν την ιδανική λύση. Οι περισσότεροι χυμοί που αγοράζεις από τα καταστήματα βασίζονται κυρίως σε χυμούς φρούτων και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Να προτιμάς κυρίως φρέσκους χυμούς λαχανικών (μόνους τους) ή φρούτων, στημένους και αλεσμένους στο σπίτι σου.

  Τσάι: Τα πιο συνηθισμένα λάθη που το κάνουν ανθυγιεινό

 

3) Πρωτεΐνη σόγιας

Πολλά από τα πιθανά μειονεκτήματα της σόγιας αποδίδονται στην κατανάλωση σόγιας γενικότερα, και όχι μόνο στη σκόνη πρωτεΐνης σόγιας. Πρέπει να διεξαχθούν περισσότερες έρευνες για την σκόνη πρωτεΐνης σόγιας ώστε να δούμε πώς επηρεάζει την υγεία. Η πρωτεΐνη σόγιας ωστόσο είναι μια πλήρης πηγή πρωτεΐνης. Μπορεί να ενισχύσει την οικοδόμηση μυών αλλά όχι και την πρωτεΐνη ορού γάλακτος.

 

 

4) Pop corn σε σακούλα για μικροκύματα

Σύμφωνα με έρευνες περιέχουν μια τοξική ουσία, τα περίφημα PFCs τα οποία δεν κάνει να καταναλώνονται συχνά.

 

Advertisements

5) Μπάρες δημητριακών

Μπορεί να θεωρείς ότι είναι μια υγιεινή επιλογή σνακ όμως θα σοκαριστείς όταν ανακαλύψεις την ποσότητα ζάχαρης που περιέχουν. Γι’ αυτό ξέχασε τις μπάρες και προτίμησε φρέσκα φρούτα, ψωμί με φυστικοβούτυρο ή ξηρούς καρπούς.

 

 

6) Ψωμί ολικής άλεσης

Τα περισσότερα ψωμιά ολικής αλέσεως που αγοράζεις από τα σούπερ μάρκετ είναι επεξεργασμένα. Αντ ‘αυτού, επίλεξε ένα οργανικό ψωμί ολικής αλέσεως και έλεγξε την ετικέτα για να βεβαιωθείς ότι το αλεύρι δεν έχει αναμειχθεί με λευκό.

  4 συμβουλές για να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

 

7) Tofu

Είναι φτιαγμένο από γάλα σόγιας. Η ίδια η σόγια χαρακτηρίζεται ως «ενδοκρινικός διαταράκτης», επειδή μπορεί να επηρεάσει την κανονική ισορροπία των ορμονών των οιστρογόνων και μπορεί να εμποδίσει την παραγωγή θυρεοειδικών ορμονών.

Advertisements

 

 

8) Γαλοπούλα

Αν δεν αγοράζεις προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας τότε καλύτερα να το ξανασκεφτείς. Αρκετά αλλαντικά περιέχουν διάφορες ανθυγιεινές ουσίες.

 

 

Advertisements

ΠΗΓΗ

 

Advertisements