Ενώ βρισκόμαστε μια ανάσα.. μακριά από τις γιορτές, προλαβαίνουμε ακόμα να χάσουμε τα  κιλά που επιθυμούμε. Για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να στοχεύσουμε στην ισορροπία. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε ακόμα να απολαμβάνουμε μερικά από τα αγαπημένα μας φαγητά αλλά πρέπει να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας και την συνειδητότητα ώστε οι συνήθειές μας, διατροφικές και μη, να μην ξεφεύγουν από τον στόχο μας.

Advertisements

Οι κορυφαίες συμβουλές για να χάσετε κιλά τον χειμώνα, περιλαμβάνουν:

Όλα με μέτρο

Ακόμα κι αν δεν έχετε επιλέξει τις καλύτερες τροφές για το πρωινό σας, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε εντελώς το πλάνο σας. Θυμηθείτε ότι υπάρχει πάντα το επόμενο γεύμα που μπορεί να χρησιμεύσει ως η ιδανική ευκαιρία για να επιστρέψετε στο σωστό δρόμο.

 

Πίνουμε νερό

Συχνά ξεχνάμε να κάνουμε τα πιο απλά πράγματα και ένα από αυτά είναι να παραμένουμε ενυδατωμένοι και να πίνουμε άφθονο νερό. Καθώς ο καιρός γίνεται πιο κρύος, μπορεί να θέλετε περισσότερα ζεστά ροφήματα, πράγμα φυσιολογικό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι άλλα ροφήματα μπορούν να αντικαταστήσουν το νερό.

 

 

Advertisements

Σε κίνηση

Το να παραμένετε δραστήριοι τους πιο κρύους μήνες βοηθάει στον έλεγχο του μεταβολισμού σας και θα βελτιώσει τα επίπεδα ενέργειάς σας. Εάν οι πρωινές προπονήσεις είναι πιο δύσκολες, δοκιμάστε να ασκηθείτε λίγο αργότερα μέσα στην ημέρα. Η κίνηση είναι πιο σημαντική από το να πηγαίνετε στο γυμναστήριο αυτή καθαυτή, γι’ αυτό παραμείνετε δραστήριοι.

 

Θωρακίστε το ανοσοποιητικό σας

Διατηρήστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισχυρό. Η ανοσολογική σας λειτουργία παίζει ζωτικό ρόλο στην ευημερία σας. Εάν αισθάνεστε καλά, είναι πιο πιθανό να φάτε καλύτερα και να ασκηθείτε. Προσπαθήστε να ξεκουράζεστε, προκειμένου να αποφύγετε την εξάντληση.

 

Επιλέξτε έξυπνα

Το φαγητό απαιτεί πέψη. Πρέπει να είστε σε θέση να αφομοιώσετε καλά την τροφή σας, ώστε να μπορείτε να απορροφήσετε όλα τα εξαιρετικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα σας για να σας κρατήσει καλά. Το έντερό σας είναι πραγματικά ένας δεύτερος εγκέφαλος και παίζει τεράστιο ρόλο στην επιρροή των διατροφικών μας επιλογών, τόσο καλών όσο και κακών.

Όταν η υγεία του εντέρου μας διακυβεύεται, τείνουμε να λαχταρούμε γλυκά και επεξεργασμένους υδατάνθρακες για αυτό προσπαθήστε να μην υπερβάλλετε με την επιλογή τέτοιων τροφίμων.

 

Advertisements

ΠΗΓΗ

 

Advertisements