Πολλά είναι τα οφέλη που μας χαρίζει το φυστικοβούτυρο αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να το καταναλώνετε καθημερινά;

Advertisements

Φυστικοβούτυρο κατά του καρκίνου;

Η κατανάλωση ξηρών καρπών σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο σε αρκετούς καρκίνους, όπως του πνεύμονα, του παγκρέατος, του ενδομητρίου και του παχέος εντέρου, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο, μια δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε επεξεργασμένο κρέας και υψηλή σε όσπρια, όπως φασόλια και ξηροί καρποί, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρκίνου.

Αυτό οφείλεται όπως επισημαίνουν στις διάφορες βιταμίνες, τα μέταλλα, τις φυτικές ίνες αλλά και το φυτοχημικά που περιέχονται στους ξηρούς καρπούς, για αυτό και είναι καλύτερο να επιλέγετε πάντα το φυσικό φυστικοβούτυρο χωρίς πρόσθετα.

Advertisements

 

 

 Με μέτρο αδυνατίζει

Το φυστικοβούτυρο είναι υψηλό σε θερμίδες, με τους ειδικούς να επισημαίνουν ότι δύο κουταλιές της σούπας μπορεί να φτάσουν μέχρι και τις 180 θερμίδες. Επομένως είναι σημαντικό να καταναλώνεται με μέτρο, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του βάρους.

Advertisements

Μπορείτε να καταπολεμήσετε την πιθανή αύξηση βάρους ελέγχοντας το μέγεθος της μερίδας σας.

Εάν τηρείτε τις συνιστώμενες μερίδες, η κατανάλωση φυστικοβούτυρου μπορεί να αυξήσει ορισμένες ορμόνες που προάγουν τον κορεσμό και τα αισθήματα πληρότητας, σύμφωνα με έρευνα που επικαλούνται οι ειδικοί στον τομέα της διατροφής.

 

Κερδίζετε χρόνο

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της υγιεινής διατροφής είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να προετοιμάσετε και να μαγειρέψετε πλήρη γεύματα. Το φυστικοβούτυρο αφαιρεί τον αγώνα από την προετοιμασία του γεύματος χωρίς να θυσιάζει τίποτα από τη γεύση ή τη θρεπτική του αξία.

Advertisements

Γρήγορο, εύκολο και βολικό σας τροφοδοτεί με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά αλλά και πλούσια γεύση, καθιστώντας πολύ πιο προσιτή την ισορροπημένη διατροφή.

 

ΠΗΓΗ

 

Advertisements

 

 

Advertisements