Τα ακτινίδια με χαρακτηριστική τους γλυκόξινη γεύση είναι πλούσια σε βιταμίνες, ενώ το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα τους σίγουρα κλέβει την παράσταση!

Advertisements

Τα ακτινίδια, δίνουν πολλαπλά οφέλη στην υγεία μας, καθώς αποτελούν πηγή πολλών βιταμινών, όπως βιταμίνη C, K και Ε, ενώ είναι πολύ καλές πηγές φυλλικού οξέως και καλίου. Συνηθίζουμε βέβαια να τρώμε μόνο το εσωτερικό τους, αλλά το ξέρατε ότι πολλοί τα τρώνε με τη φλούδα;

Ανακαλύψτε παρακάτω πώς συμβάλλουν στη διατήρηση της υγείας μας.

 

Boηθούν στην πέψη

Ως φρούτο, το ακτινίδιο είναι πλούσιο σε φυτικές ινές, που συμβάλλουν στην καλύτερη πεπτική λειτουργία. Αυτό που το κάνει όμως να ξεχωρίζει, είναι το πρωτεολυτικό ένζυμο που περιέχουν τα ακτινίδα με την ονομασία ακτινιδίνη, το οποίο βοηθά στη διάσπαση της πρωτεΐνης. Μάλιστα, μια μελέτη διαπίστωσε πρόσφατα ότι το εκχύλισμα ακτινιδίου που περιέχει ακτινιδίνη ενίσχυσε σημαντικά την πέψη των περισσότερων πρωτεϊνών.

 

Advertisements

 

Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα

Τα ακτινίδια συμπεριλαμβάνονται στην κατηγορία των φρούτων που είναι καλύτερες πηγές βιταμίνης C, με μόλις ένα 1 φλιτζάνι ακτινίδιο να σας παρέχει περίπου το 273% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης!

  Σκόρδο: Τα πολύτιμα οφέλη και οι παρενέργειες στον οργανισμό μας

Η βιταμίνη C είναι πλέον γνωστό ότι αποτελεί βασικό θρεπτικό συστατικό που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα με αποτέλεσμα ο οργανισμός μας να δημιουργεί αποτελεσματικούς φραγμούς ενάντια σε λοιμώξεις.

 

Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση

Τα ακτινίδια δεν αποτελούν μόνο το καλύτερο φυσικό ενισχυτικό για την άμυνα του οργανισμού μας αλλά και για την υγεία της καρδιάς. Σύμφωνα με ερευνητικά ευρήματα μελέτης από το 2014, οι βιοδραστικές ουσίες μόλις τριών ακτινιδίων την ημέρα μπορούν να μειώσουν την αρτηριακή πίεση περισσότερο από ένα μήλο την ημέρα. Μακροπρόθεσμα, αυτό σημαίνει λιγότερες πιθανότητες εμφάνισης εγκεφαλικού επεισοδίου ή καρδιαγγειακών παθήσεων.

 

ΠΗΓΗ

Advertisements
Advertisements