Η απώλεια βάρους είναι το αιώνιο ζήτημα που αντιμετωπίζουν σχεδόν όλες οι γυναίκες. Ωστόσο οι περισσότερες προσπαθούμε να χάσουμε το συσσωρευμένο λίπος που είναι εξαιρετικά δύσκολο να μειωθεί καθώς συγκεντρώνεται σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος μας. Ακολουθούν πέντε συμβουλές για σύντομα αποτελέσματα.

Προγράμματα ενδυνάμωσης

Ξεκινήστε  προγράμματα γυμναστικής που θα ενεργοποιήσουν τον μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσουν να κάψετε το σωματικό λίπος. Ιδανικό είναι το Body pump που πρόκειται για ένα πρόγραμμα με βάρη. Η δραστηριότητα αυτή θα σας γεμίσει ενέργεια καθώς γίνεται σε πολύ δυνατούς ρυθμούς και γυμνάζει όλα τα μέρη του σώματος. Αν καταφέρετε να το παρακολουθείτε 2 με 3 φορές την εβδομάδα θα πετύχετε τη μείωση του λίπους που επιθυμείτε.

Ρυθμίστε τις θερμίδες που λαμβάνετε καθημερινά

Ένα τρόπος να υπολογίσετε τις ημερήσιες θερμίδες σας είναι να τις σημειώνετε και να προσπαθείτε να είναι λιγότερες από αυτές που χρειάζεται το σώμα σας, ώστε να οδηγηθείτε στην επιθυμητή απώλεια του λίπους σας.  Προσέξτε ώστε η κατώτερη ημερήσια πρόσληψη των θερμίδων σας  να είναι περίπου στις 1200.

Ο ύπνος ενισχύει τη μείωση λίπους

Σύμφωνα με έρευνες, η απώλεια λίπους στις γυναίκες προωθείται με τον επαρκή ύπνο. Όταν κοιμόμαστε το σώμα μας ξεκουράζεται, ανακάμπτει και ενισχύει τον μεταβολισμό. Προσπαθήστε να κοιμάστε τουλάχιστον 7 ώρες τη μέρα.

Πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη ενισχύει την μυϊκή ενδυνάμωση και μας περιορίζει την όρεξη. Εντάξτε στη διατροφή σας γεύματα με κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι ή μαύρα φασόλια που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες.

Ελέγξτε το άγχος σας

Περιορίζοντας το άγχος σας μειώνεται η έκκριση της ορμόνης κορτιζόλη που εμφανίζεται όταν τα επίπεδα του στρες είναι υψηλά.  Αύτη η ορμόνη θεωρείται υπεύθυνη από τους διαιτολόγους για την αύξηση του βάρους μας καθώς όταν είναι υψηλή μας δίνει την ψευδαίσθηση πως πεινάμε!

πηγή