Όλες λατρεύουμε τα φυσικά, λαμπερά και μακριά μαλλιά. Όμως, επειδή είσαι it girl και μας διαβάζεις φανατικά, αυτή τη σεζόν αποφάσισες να υιοθετήσεις ένα μακρύ καρέ, την κορυφαία hair τάση των τελευταίων χρόνων.

Ναι αλλά… άνθρωπος είσαι και εσύ, το βαρέθηκες και τώρα θέλεις τα μαλλιά σου να μακρύνουν. Όμως δυσκολεύεσαι να φτάσεις το μήκος που θες και αναρωτιέσαι γιατί άραγε να συμβαίνει αυτό.

Υπάρχει λοιπόν κάτι που κάνει τα μαλλιά σου να μακραίνουν; Φυσικά και υπάρχει, αφού οι τρίχες των μαλλιών, όπως και το σώμα, εξαρτώνται από τις καθημερινές σου συνήθειες: από το τι τρως και τι πίνεις μέχρι πόσες ώρες κοιμάσαι. Παρακάτω θα βρεις πέντε λόγους, αλλά και τρόπους να αλλάξεις το ρυθμό που μακραίνουν τα μαλλιά σου και το καλύτερο; Είναι απλά καθημερινά πράγματα!

Γιατί δεν μακραίνουν τα μαλλιά μου;

Έχεις έλλειψη σιδήρου:

Σιγουρέψου ότι παίρνεις αρκετό σίδηρο. Οι καλύτερες πηγές πρόσληψης είναι το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, το μοσχάρι, τα στρείδια, οι ξηροί καρποί, τα όσπρια, τα λαχανικά, η σπιρουλίνα. Όλα αυτά περιέχουν σίδηρο και πρέπει να τα εντάξεις στην καθημερινότητά σου.Ρώτα τον γιατρό σου αν τα επίπεδα σιδήρου σου είναι φυσιολογικά ή αν θα πρέπει να πάρεις συμπληρώματα.

  Chob: Το πιο κομψό κοντό κούρεμα για να κάνεις αν έχεις λεπτά μαλλιά

Δεν κοιμάσαι αρκετά:

Ο ύπνος είναι απαραίτητος. Το να μην κοιμάσαι αρκετά μπορεί να οδηγήσει σε πολλά προβλήματα υγείας, ένα εκ των οποίων είναι τα αδύναμα μαλλιά και το μη υγιές δέρμα. Έχεις ανάγκη και δικαιούσαι αυτές τις οκτώ ώρες, οπότε φρόντισε να τις βάλεις σε προτεραιότητα. Σου επιτρέπουμε να ονειρευτείς ότι έχεις και τη χαίτη της Ραπουνζέλ, που τόσο θέλεις!

Κουρεύεσαι πάρα πολύ:

Είναι πολύ σημαντικό να καθαρίζεις την ψαλίδα την σωστή στιγμή, πριν δηλαδή φτάσει να γίνει επιζήμια σε μεγαλύτερο μήκος της τρίχας, αλλά ταυτόχρονα δεν πρέπει να το παρακάνεις. Βρες έναν κομμωτή που να εμπιστεύεσαι και ρώτα τον πόσο συχνά πρέπει να κλείνεις ραντεβού γα κούρεμα. Όταν του πεις πως θέλεις να μακρύνεις τα μαλλιά σου, θα σου βγάλει ένα πρόγραμμα που με το κούρεμα θα φεύγουν μόνο οι κατεστραμένες τούφες.

Έχεις στρες:

Το άγχος και το στρες έχουν επιπτώσεις σε όλο το σώμα, καθώς και στα μαλλιά σου. Αν δεν είσαι σε θέση να διοχετεύσεις τα υψηλά επίπεδα άγχους ή πίεσης, τότε όχι μόνο δε θα μπορείς να μακρύνεις τα μαλλιά σου, αλλά μπορεί να εμφανίσεις και σημάδια τριχόπτωσης. Δοκίμασε κάθε πρωί να κάνεις ασκήσεις διαχείρισης του άγχους, που θα σε αποσυμφορήσουν και θα σε γεμίσουν αυτοπεποίθηση. Έτσι θα ξεκινήσει καλά η ημέρα σου!

  Ποιο κούρεμα σας ταιριάζει ανάλογα με το σχήμα του προσώπου σας

Χρησιμοποιείς τα λάθος προϊόντα:

 Τα θερμικά εργαλεία και τα τέλεια προϊόντα του κομμωτηρίου μπορούν γρήγορα και εύκολα να καμουφλάρουν τα καμμένα μαλλιά, αλλά όχι για πολύ. Η φροντίδα των μαλλιών σου είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα κούρεμα. Βάλε στην εβδομαδιαία σου περιποίηση μια μάσκα βαθιάς ενυδάτωσης και μία μάσκα νυχτός (αυτή που εσύ κοιμάσαι και εκείνη δουλεύει για εσένα).

Στη συνέχεια, άλλαξε τη βούρτσα σου από μεταλλική σε βούρτσα με φυσική τρίχα, ειδικά σχεδιασμένη για λεπτή τρίχα. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να επενδύσεις σε σαμπουάν και conditioner που καλύπτουν τις δικές σου και μόνο ανάγκες και βοηθούν στην αναδόμηση και την ενυδάτωση.

πηγή