Το γεγονός ότι χάσατε με επιτυχία το βάρος που θέλατε και ολοκληρώσατε με επιτυχία τη διατροφή σας δεν σημαίνει ότι μπορείτε να επιστρέψετε στις προηγούμενες συνήθειες σας.

Advertisements

Η διατήρηση του βάρους έχει πολλά κοινά με τη διατροφή. Σε τελική ανάλυση, η επιτυχία ενός προγράμματος διατροφής εξαρτάται όχι μόνο από το αποτέλεσμα απώλειας βάρους που διασφαλίζει, αλλά και από τη διάρκεια του αποτελέσματος.

Και επειδή είμαστε σίγουροι ότι δεν καταβάλατε όλες αυτές τις προσπάθειες για να ανακτήσετε τελικά όλο το βάρος που χάσατε τόσο σκληρά, έχουμε συλλέξει μερικές συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να διατηρήσετε το βάρος σας σταθερό.

 

Αναγνωρίστε τις αδυναμίες σας

Μην ξεχνάτε τι σας έφτασε εξ αρχής στο σημείο να παχύνετε. Κάθε άνθρωπος ξέρει καλά σε τι έχει αδυναμία και ποια διατροφική συμπεριφορά τον οδήγησε στα παραπανίσια κιλά. Κάποιοι αγαπούν να τρώνε παγωτό προτού κοιμηθούν, άλλοι δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αλκοόλ και άλλοι τσιμπολογούν διαρκώς  ανθυγιεινά σνακ. Δεδομένου ότι αν επιστρέψετε στις προηγούμενες συνήθειές σας, θα επιστρέψετε και στα προηγούμενα κιλά σας, είναι σημαντικό να βρείτε υγιεινές εναλλακτικές λύσεις. Για παράδειγμα, αντί για παγωτό μπορείτε να τρώτε παγωμένο γιαούρτι με κομμάτια φρούτων ή αντί για μπισκότα να τσιμπολογάτε λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς.

  Οι 5 κορυφαίες συμβουλές για να χάσετε κιλά τον χειμώνα

Μην απογοητεύστε όμως. Αυτό δε σημαίνει ότι πλέον δεν μπορείτε να απολαμβάνετε τις αγαπημένες σας λιχουδιές σας, απλά περιορίστε την κατανάλωσή τους σε μία φορά την εβδομάδα.

 

Advertisements

Απολαύστε το φαγητό σας

Όταν τρώτε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια είναι θέμα χρόνου να βαρεθείτε και να στραφείτε πάλι στις αγαπημένες σας λιχουδιές. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να αντλείτε απόλαυση από αυτό που τρώτε, ώστε να μπορείτε να διατηρήσετε τις καλές σας διατροφικές σας συνήθειες.

Αναζητήστε νέες συνταγές που σας φαίνονται ενδιαφέρουσες, δοκιμάστε διαφορετικούς τρόπους να μαγειρέψετε τα λαχανικά και το κοτόπουλο και ανακαλύψτε φρούτα που μέχρι τώρα δεν είχατε συμπεριλάβει στη διατροφή σας. Έτσι, η υγιεινή διατροφή θα γίνει απόλαυση και κατ’ επέκταση μέρος του τρόπου ζωής σας.

 

Βάλτε τη γυμναστική στην καθημερινότητά σας

Πέρα από τα σημαντικά οφέλη που προσφέρει στην υγεία και την ψυχολογία μας, η γυμναστική αποτελεί και τον καλύτερο τρόπο να κάψουμε θερμίδες. Βρείτε, λοιπόν, μια μορφή γυμναστικής που σας ευχαριστεί και μετατρέψτε την άσκηση σε διασκέδαση. Προσέξτε όμως: το γεγονός ότι γυμνάζεστε δεν σημαίνει ότι μπορείτε να τρώτε ανεξέλεγκτα χωρίς να ανησυχείτε για το βάρος σας. Η τακτική γυμναστική μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε σταθερό το βάρος σας μόνο όταν συνδυάζεται με μια ισορροπημένη διατροφή.

  Οι 5 κορυφαίες συμβουλές για να χάσετε κιλά τον χειμώνα

Επίσης, φροντίστε να εντάξετε τη σωματική δραστηριότητα στην καθημερινότητά σας: αναλάβετε να βγάζετε εσείς βόλτα τον σκύλο, χρησιμοποιήστε τις σκάλες αντί του ασανσέρ και περπατήστε τις κοντινές αποστάσεις αντί να οδηγήσετε.

 

Μην ξεχνάτε τη σαλάτα σας

Μπορεί να νομίζατε ότι τώρα που χάσατε τα κιλά που θέλατε δεν υπάρχει λόγος να ξαναδείτε μπροστά σας σαλάτα, όμως κάνατε μεγάλο λάθος. Η σαλάτα όχι μόνο σας προσφέρει απαραίτηα θρεπτικά συστατικά, αλλά είναι και πλούσια σε φυτικές ίνες, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι σας χορταίνει για περισσότερη ώρα. Φροντίστε, λοιπόν, στο μεσημεριανό και το δείπνο σας να γεμίζετε το μισό σας πιάτο με σαλάτα. Μάλιστα, αν της προσθέσετε όσπρια ή κοτόπουλο, θα έχετε ένα νόστιμο και χορταστικό πλήρες γεύμα που θα σας χαρίσει ενέργεια, χωρίς να σας επιβαρύνει με περιττές θερμίδες.

Advertisements

 

ΠΗΓΗ

 

Advertisements