Η απώλεια βάρους είναι μια διαδικασία που μπορεί να θεωρηθεί ως μια περιπέτεια. Κάποιες φορές, το να κάνετε μια ατασταλία σας κάνει να νιώσατε πάλι στην αρχή και να σκεφτείτε να σταματήσετε την προσπάθεια. Εν ολίγοις, η δίαιτα είναι μια διαδικασία που απαιτεί υπομονή και επιμονή και σίγουρα δε θέλετε να πάρετε πίσω τα κιλά που με τόσο κόπο χάσατε.

Advertisements

 

Μάθετε λοιπόν ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι που παίρνετε πίσω τα περιττά κιλά και πώς θα αποτρέψετε την ανάκτηση βάρους.

*Δεν έχετε ενέργεια

Όταν χάνετε βάρος, το σώμα συχνά αντιδρά προσπαθώντας να συγκρατήσει όλη την ενέργεια (δηλαδή όλες τις θερμίδες) που μπορεί, γι’ αυτό μπορεί να δυσκολευτείτε να κρατήσετε σταθερό το βάρος σας.

Η λύση:

Όταν αισθάνεστε πεινασμένοι, πιείτε πρώτα νερό, ώστε να χαρίσετε ενέργεια στον οργανισμό σας και να αποτρέψετε την υπερφαγία. Δοκιμάστε να πίνετε νερό πριν από το γεύμα σας ώστε να χρειαστείτε λιγότερες θερμίδες για να χορτάσετε.

 

*Η δίαιτά σας ήταν ακραία

Εάν πέσετε στην παγίδα της ακραίας δίαιτας μπορεί να χάσετε βάρος βραχυπρόθεσμα, αλλά αυτές οι δίαιτες είναι συχνά περιοριστικές και δύσκολο να διατηρηθούν. Έτσι, μόλις επιστρέψετε στα παλιά πρότυπα διατροφής, πιθανότατα θα ανακτήσετε το βάρος που χάσατε. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η προσέγγιση που είχατε είναι μη βιώσιμη. Όταν αλλάζετε υπερβολικά τη διατροφή σας, δεν είναι εύκολο να τη διατηρήσετε για πάντα.

Advertisements

Η λύση:

Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες με αργά, ελεγχόμενα και βιώσιμα βήματα, κάνοντας μια μικρή αλλαγή κάθε φορά, όπως είναι η αντικατάσταση των αναψυκτικών με νερό για μια εβδομάδα. Μόλις το κάνετε αυτό για μια εβδομάδα, προσθέστε μια άλλη μικρή αλλαγή. Ακολουθώντας αυτή τη μέθοδο, δεν θα αλλάξετε δραστικά τον τρόπο ζωής σας και θα είναι ευκολότερο να συνηθίσετε και να διατηρήσετε τις αλλαγές. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να εξασφαλίσετε ένα αποτέλεσμα με διάρκεια.

 

*Δεν αντιμετωπίζετε τα πραγματικά ζητήματα

Οι περισσότερες προσπάθειες απώλειας βάρους δεν αντιμετωπίζουν τους ψυχολογικούς παράγοντες στους οποίους βασίζονται οι επιλογές του ατόμου για φαγητό. Αν δεν αντιμετωπίσετε τη ρίζα του προβλήματος, κάθε απώλεια βάρους δεν μπορεί παρά να είναι παροδική.

Η λύση:

Δοκιμάστε να κρατήσετε ένα ημερολόγιο στο οποίο θα γράφετε πώς αισθάνεστε και τι τρώτε. Διατηρώντας ένα ημερολόγιο διατροφής μπορεί να βρείτε ότι το άγχος σας σάς κάνει να αναζητείτε επεξεργασμένα, ζαχαρούχα σνακ ή ότι έχετε την τάση να τρώτε νευρικά όταν παρακολουθείτε τηλεόραση. Η αναγνώριση αυτών των μοτίβων είναι σημαντική ώστε να καταλάβετε γιατί επιθυμείτε ορισμένα τρόφιμα.

 

ΠΗΓΗ

 

Advertisements

 

Advertisements