Μπορεί όλες μας να σκεφτόμαστε πόσες θερμίδες έχουμε τη δυνατότητα να κάψουμε την ώρα που γυμναζόμαστε ή που κάνουμε τις βαριές δουλειές στο σπίτι, όμως δεν έχουμε υπολογίσει πως ακόμα κι όταν κοιμόμαστε μπορούμε να αδυνατίσουμε.

 

Ναι, μοιάζει υπέροχο το γεγονός πως ενώ κοιμάσαι μπορείς να χάνεις θερμίδες όμως τελικά όλο αυτό είναι μύθος ή αλήθεια; Είτε έχεις ξεκινήσει ένα πρόγραμμα δίαιτας, είτε απλά σου φαντάζει ενδιαφέρον να γνωρίζει τα πάντα σχετικά με νέα στατιστικά στον τομέα της διατροφής, το πόσες θερμίδες καις κατά τη διάρκεια του βραδιού μπορεί σίγουρα να αποτελέσει ένα θέμα που σ΄έχει απασχολήσει.

Δεν είναι κακό εξάλλου να μπορείς να υπολογίζεις τη θερμιδική σου καύση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας (αλλά και της νύχτας) κι αναλόγως να προσαρμόζεις και τα γεύματά σου.

Το European Journal of Clinical Nutrition, όπως αναφέρει το Popsugar, λέει ότι μπορείς να κάνεις τον υπολογισμό με βάση το BMR. Πώς γίνεται αυτό; Παρακάτω σου έχουμε τα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζεις για να κάνεις τους υπολογισμούς σου.

1.Πρώτα βρίσκεις το Basal Metabolic Rate (οι θερμίδες που καις όταν είσαι σε ανάπαυση)

655 + (1,8 x το ύψος σε εκατοστά) + (9,6 x το βάρος σε κιλογραμμάρια) – (4,7 x την ηλικία σε χρόνια)

2.Διαίρεσε το νούμερο που βρήκες με το 24 (οι ώρες της ημέρας)

Το αποτέλεσμα που θα βρεις είναι ο αριθμός των θερμίδων που καις ανά ώρα όταν κοιμάσαι.

Εάν θες να αυξήσεις τις θερμίδες που καις την ώρα που κοιμάσαι, ο κατάλληλος τρόπος είναι η γυμναστική, αφού όσο περισσότερο «χτίζεται» το μυϊκό σύστημα, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η καύση των θερμίδων κατά τη διάρκεια της ανάπαυσης.

 

Μάλιστα, οι ώρες του ύπνου παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο, αν σκεφτείς ότι αυτό είναι που χρειάζεται το σώμα σου για να ξεκουραστεί, να μπορέσει να κάνει καλύτερη και μεγαλύτερη καύση των θερμίδων και να χάσει βάρος.

 

 

ΠΗΓΗ