Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, η πείνα μπορεί να σταθεί εμπόδιο στο δρόμο της επιτυχίας. Διότι, καθώς μειώνετε τις θερμίδες, το σώμα σας αρχίζει να ζητάει φαγητό. Φυσικά, γνωρίζουμε ότι, η όρεξη επηρεάζεται, από πολλούς παράγοντες όπως, από τις ορμόνες και τα νευροπεπτίδια, αλλά και από τη διαθεσιμότητα των τροφίμων, τη γευστικότητα και τα συναισθήματα. Τρώμε για διάφορους διαφορετικούς λόγους, εάν τρώγαμε μόνο όταν ήμασταν πραγματικά πεινασμένοι, δεν θα είχαμε ποτέ πρόβλημα στα κιλά. Εάν λοιπόν θέλετε να καταπολεμήσετε τη πείνα σας, δείτε παρακάτω πως θα το πετύχετε.

Ορεκτικά χαμηλά σε θερμίδες

Μπορεί να είναι καλό να ξεκινήσετε το γεύμα σας με ένα ορεκτικό που έχει λίγες θερμίδες, ώστε να μειώσετε την όρεξη. Έρευνες δείχνουν ότι, όταν οι άνθρωποι επιλέγουν ένα πρώτο πιάτο με λίγες θερμίδες, ακόμη και εάν αυξάνεται ο όγκος που καταναλώνουν στο γεύμα, η πρόσληψη είναι χαμηλότερη. Σούπες και σαλάτες αποτελούν παραδείγματα ορεκτικών που μπορεί να μειώσουν τη πείνα σας.

Φρούτα και Λαχανικά

Εάν παλεύετε να ξεχάσετε τη πείνα σας, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι η καλύτερη επιλογή. Τα τρόφιμα που έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό, σας δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού με τις ίδιες θερμίδες. Έτσι, ο έλεγχος της θερμιδικής πυκνότητας των τροφίμων αυτών, είναι το κλειδί για την μείωση της πείνας και της απώλειας βάρους.

Επιλέξετε φυτικές ίνες

Ένα γεγονός που φαίνεται αρκετά σαφές στην έρευνα κορεσμού, είναι οι φυτικές ίνες. Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες φαίνεται ότι, παραμένουν στο έντερο για μέρες, με αποτέλεσμα να νιώθετε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, η αύξηση των ινών σε 14 γραμμάρια την ημέρα, οδήγησε σε μείωση 10% της πρόσληψη ενέργειας. Άρα, η ένταξη των φυτικών ινών στη διατροφή φαίνεται σαν ένας σίγουρος νικητής στον έλεγχο της πείνας. Τρώτε περισσότερα δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, αντί τα λευκά, και θα πετύχετε τον κορεσμό.

Το μέγεθος μετράει

Ο κορεσμός συνδέεται με την άποψή σας για το τι είναι «κανονικό» μέγεθος της μερίδας. Εάν μάθετε ποιο είναι το κατάλληλο μέγεθος, τότε θα συνειδητοποιήσετε ότι, μια μακαρονάδα σε ένα εστιατόριο, είναι πέντε φορές μεγαλύτερη από την κανονική μερίδα.

Μην παραλείψετε το πρωινό

Γνωρίζουμε ότι, όσοι παραλείπουν το πρωινό έχουν την τάση να ζυγίζουν περισσότερο. Είναι κοινή λογική ότι, η παράλειψη γευμάτων αυξάνει την πείνα. Πιστεύεται ότι, η συχνότητα των γευμάτων μπορεί να αποτρέψει τις μεγάλες διακυμάνσεις του μεταβολισμού. Άρα, εάν τρώτε κάτι υγιεινό, περίπου κάθε τέσσερις ώρες, είναι το κλειδί για να τιθασεύσετε την πείνα σας.

Μην σκέφτεστε το φαγητό

Βοηθάει αν προσπαθήσετε να μην σκέφτεστε συνέχεια το φαγητό. Για να πάρετε την προσοχή σας μακριά από πείνα, προσπαθήστε να κάνετε κάτι που σας αρέσει, όπως να παρακολουθήσετε τηλεόραση, να κάνετε μια βόλτα ή να παίξετε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τους φίλους σας.

Το μέλλον για τον έλεγχο της πείνας είναι μακρύ, διότι τόσα περίπλοκα ζητήματα γύρω από την όρεξη, αποτελούν μια πρόκληση για τους ειδικούς, ώστε να συνεχίσουν τις έρευνες για τις στρατηγικές του έλεγχου της πείνας.

jenny.gr