Μήπως «πιάνετε» συχνά τον εαυτό σας να βρίσκετε σε μία ένταση; Να απαντάται απότομα στους ανθρώπους γύρω σας ή να εκνευρίζεστε με το παραμικρό (μεταξύ μας χωρίς λόγο);

Αν σας συμβαίνει τότε είναι ανάγκη να βρείτε τι φταίει. Τι είναι αυτό που σας προκαλεί εκνευρισμό και τα βάζετε μ΄όλους γύρω σας. Μέχρι να ανακαλύψετε την αιτία του κακού, οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν στις διαπροσωπικές σας σχέσεις.

– Εκφράστε σωστά την απογοήτευσή σας ή την οργή σας: Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε τους λόγους που δεν είστε καλά λέγοντας πώς αισθάνεστε. Μην αρχίσετε να κατηγορείτε τους άλλους για τα λάθη τους. Εστιάστε πρώτα στον εαυτό σας και στη ζωή σας.

– Εντοπίστε τα συναισθήματά σας και προσπαθήστε να τα ελέγξετε. Μερικές φορές μιλάτε απότομα και χωρίς να σκέφτεστε. Δυστυχώς, τις φορές αυτές πληγώνετε τους αγαπημένους σας.

– Μπείτε στη θέση του άλλου: Μερικές φορές δεν αφήνουμε χώρο για να μπούμε στη θέση του άλλου. Όταν αισθανόμαστε αδικημένες θέλουμε να φροντίσουμε τον εαυτό μας και μετά τους άλλους. Όμως εάν προσπαθήσετε να καταλάβετε τον άλλο πριν από ένα καυγά ίσως καταφέρετε να κάνετε μια πιο εποικοδομητική κουβέντα που δεν θα καταλήξει σε καυγά.

– Ακούστε με μεγάλη προσοχή τι σας λένε οι άλλοι. Πολύ συχνά γίνονται παρανοήσεις και παρεξηγήσεις γιατί πολύ απλά δεν ακούτε αυτά που σας λένε αλλά ερμηνεύετε.

– Αναζητήστε τη λύση: Μην ξεκινάτε ένα τσακωμό για να ξεσπάσετε, αυτό δεν είναι δίκαιο για κανέναν. Μιλήστε με τους άλλους για να βρείτε μια λύση στο πρόβλημα. Εάν το έχετε συνέχεια στο μυαλό σας θα είστε πιο ρεαλιστική και πιο λογική κατά τη διάρκεια της συζήτησης. Προσοχή! ο σκοπός δεν είναι να συμβιβαστείτε αλλά να βρείτε μία λύση που να ικανοποιεί τις ανάγκες και των δύο.