Συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσουν όλοι όσοι θέλουν να τρέφονται υγιεινά.

Advertisements

Σχολαστική τήρηση του ημερολογίου κατανάλωσης, τρώμε 1 φορά την εβδομάδα ψάρι, 2 φορές όσπρια και 1 φορά λαδερό απαραιτήτως.

Κοτόπουλο από 1 έως 2 φορές την εβδομάδα, ενώ δεν παραλείπουμε ποτέ να συνοδεύουμε τα γεύματα μας με φρέσκιες σαλάτες.

H σαλάτα μας είναι καλό να περιέχει βραστά χόρτα ή παντζάρια ή κουνουπίδι σε συχνότητα τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Nα μην τρώμε κόκκινο κρέας σε διάστημα λιγότερο από 15 ημέρες και να ρίχνουμε ελαιόλαδο στο φαγητό μας αφού έχει μαγειρευτεί.

Μερικές ακόμα συμβουλές:

Δεν ξεχνάμε ποτέ το πρωινό μας γεύμα, κάλο είναι να πίνουμε κάθε πρωί ένα ποτήρι χυμό, αραιωμένο με λίγο νεράκι.

Advertisements

Είναι σημαντικό να τρώμε όλα μας τα γεύματα τουλάχιστον μέχρι νωρίς το απόγευμα για να αποφύγουμε το αίσθημα της πείνας κατά τις βραδινές ώρες.

Ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα. Να πίνουμε 5 λεπτά πριν από κάθε γεύμα ένα ποτήρι νερό για να ενυδατώνεται το στομάχι και να καθαρίζει το πεπτικό σύστημα πριν δεχτεί την τροφή.

Να καταναλώνουμε ελάχιστο αλάτι περίπου στην μύτη του κουταλιού. Ένα «μυστικό» είναι να αντικαθιστούμε το αλάτι με άλλα μυρωδικά όπως ρίγανη, θυμάρι, λίγο πιπέρι, άνηθο και μαϊντανό που περιέχουν πολλά μεταλλικά άλατα και νοστιμεύουν το φαγητό μειώνοντας την ανάγκη του αλατιού.

Κατά την διάρκεια της ημέρας να πίνουμε 8-10 ποτήρια νερό για σωστή ενυδάτωση και για να αποφύγουμε τυχόν προβλήματα δυσκοιλιότητας.

Το μάσημα της τροφής είναι πολύ σημαντικό διότι η χώνεψη ξεκινάει από το στόμα. Όταν καταπίνουμε την τροφή μας βιαστικά και αμάσητη πετυχαίνουμε τα εξής : δυσκολεύεται η χώνεψη και δημιουργούνται αέρια στα έντερα και φούσκωμα στο στομάχι ενώ δυσκολεύεται η διάσπαση της τροφής στα θρεπτικά συστατικά.

jenny.gr

Advertisements