Θέλεις να έχεις μια επίπεδη κοιλιά γιατί είτε σε ενοχλεί το πρήξιμο και το φούσκωμα είτε για να χωρέσεις στο αγαπημένο σου τζιν παντελόνι. Όποιος κι αν είναι ο λόγος μπορεί να σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από το ενοχλητικό “φούσκωμα” κάποιες συγκεκριμένες τροφές.

Advertisements

 

Τζίντζερ

Καυτερό, αλλά υπέροχο και για το φούσκωμα σου ιδανικό! Το ακούς παντού και οι ιδιότητες του μας επιτρέπουν να καταλάβουμε το γιατί. Λίγη σκόνη τζίντζερ στο φαγητό σου ή στο δροσερό σου smoothie θα κρατήσει το φούσκωμα μακριά, πολύ μακριά και εσένα πιο κοντά στης ζυγαριάς τη χαρά.

 

Advertisements

Μπανάνα

Το ότι περιέχει κάλιο το γνωρίζεις. Το ότι το κάλιο μπορεί να ξεφουσκώσει την κοιλιά σου το ξέρεις; Μόλις, το έμαθες. Μία μπανάνα για το δεκατιανό και σε χορταίνει και την κοιλιά σου ξεφουσκώνει, εν τέλει. Άσε που είναι το φρούτο που σίγουρα έχεις στην κουζίνα σου, άρα μπορείς να επωφεληθείς από τα οφέλη του ανά πάσα στιγμή.

 

Advertisements

Γιαούρτι

Έχεις και εσύ παρατηρήσει ότι ακόμα και αν μέσα στην ημέρα έχεις φάει αρκετά λιπαρά, ένα γιαουρτάκι αρκεί για να σου χαρίσει επίπεδη κοιλιά; Αν όχι, πρέπει να αρχίσεις να απολαμβάνεις ένα κεσεδάκι γιαούρτι με μέλι κάθε βράδυ. Τα προβιοτικά που περιέχει, ρυθμίζουν την καλή λειτουργία του εντέρου, δίνοντας λύση σε κάθε ενοχλητικό πρόβλημα που μπορεί να εμφανίσει η δυσκοιλιότητα.

 

Σκόρδο

Advertisements

Αυτή η τροφή θέλει λίγη προσοχή. Και θα σου εξηγήσω το γιατί. Αν τρίψεις λίγο σκόρδο σε κόκκινο κρέας με αλάτι, θα φουσκώσεις. Αν, όμως, επιλέξεις να φας το σκόρδο μόνο του, όπως για παράδειγμα να κάνεις μία απλή σκορδαλιά ή να το προσθέσεις απαλά στις συνταγές σου, θα δεις την κοιλιά σου επίπεδη και flat.

 

Αυγό

Είναι η τροφή που μπορείς να απολαύσεις ανά πάσα στιγμή. Πρωινό, ενδιάμεσα σνακ, μεσημεριανό. Μπορεί στην αρχή να παρατηρείς ένα μικρό φούσκωμα, όμως είναι τελείως προσωρινό. Η μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης που σου προσφέρει το αυγό, όχι μόνο σε κάνει να φτάνεις γρηγορότερα στο αίσθημα του κορεσμού, αλλά επιταχύνει και το μεταβολισμό σου. Αυτό που χρειάζεσαι, δηλαδή!

Advertisements

 

Αμύγδαλα

Θα μπορούσες να πεις ότι ανήκουν στην ίδια κατηγορία με τα αβγά. Στις πρωτεϊνούχες τροφές, δηλαδή. Όπως η μαύρη σοκολάτα και τα αβοκάντο, τα αμύγδαλα περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μπορεί να βοηθήσουν το σώμα να καίει λίπος και το μεταβολισμό σου να “πάρει” τα πάνω του.

 

Advertisements

Βρώμη

Με περισσότερα θρεπτικά συστατικά από τα δημητριακά, η βρώμη σε κάνει να αισθάνεσαι χορτάτη, έχοντας φάει μικρή ποσότητα. Και τα οφέλη της δεν σταματούν εκεί. Η βρώμη είναι αυτή η τροφή που θα σε απαλλάξει από το περιττό φούσκωμα και θα σε σώσει από τη δυσκοιλιότητα.

 

Advertisements

Αγγούρι

Πράσινο. Δροσερό. Για τη σαλάτα σου ιδανικό. Χάρη στο φλαβονοειδές αντιοξειδωτικό με τη μαγική δράση, κερκετόλη και την υψηλή περιεκτικότητα σε νερό περίπου 96%, τα αγγούρια μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν στο να αποφύγεις το (άνευ λόγου) πρήξιμο!

 

ΠΗΓΗ

 

Advertisements

 

 

 

Advertisements