Advertisements

Οι διατροφικές ανάγκες των περισσότερων γυναικών μετά την ηλικία των 40 αλλάζουν.

 

Advertisements

Αυτό συμβαίνει επειδή ο βασικός μεταβολικός ρυθμός αλλάζει, η απώλεια βάρους γίνεται αρκετά δύσκολη. Κάνοντας τις σωστές διατροφικές αλλαγές θα διατηρήσετε το βάρος σας σε φυσιολογικό επίπεδο και θα μειώσετε τον κίνδυνο άλλων προβλημάτων υγείας.

 

 

Δείτε παρακάτω 7 διατροφικές αλλαγές που πρέπει να κάνουν οι γυναίκες μετά τα 40.

  1. Εντάξτε στη διατροφή σας τροφές που περιέχουν καλά λιπαρά, όπως είναι το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί, το αβοκάντο και τα λιπαρά ψάρια (σολομός, σκουμπρί, σαρδέλα).
  2. Αυξήστε την πρόσληψη άπαχων πρωτεϊνών, που ενισχύουν τη λειτουργία του μεταβολισμού και θα σας βοηθήσουν να χάσετε εύκολα τα περιττά κιλά. Το κοτόπουλο, το χοιρινό το τόφου, το τυρί κότατζ και το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά είναι μερικές από τις ενδεδειγμένες πηγές άπαχων πρωτεϊνών, οι οποίες ωφελούν τον οργανισμό.
  3. Το κλειδί για να διατηρήσετε την υγεία των οστών μετά τα 40 και να μειώσετε τον κίνδυνο οστεοπόρωσης, είναι να αυξήσετε την κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε ασβέστιο και βιταμίνη D.
  4. Μειώστε τις μερίδες. Είναι ο πιο απλός τρόπος για να χάσετε βάρος, γιατί μετά τα 40 επιβραδύνεται η λειτουργία του μεταβολισμού και το σώμα χρειάζεται λιγότερες θερμίδες προκειμένου να ανταπεξέλθει στις καθημερινές του δραστηριότητες.
  5. Ακολουθήστε μια ισορροπημένη διατροφή, μέσω της οποίας θα λάβετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός, τα οποία θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε το αίσθημα της πείνας.
  6. Οι φυτικές ίνες συντελούν στο αίσθημα κορεσμού, σας κάνουν να μην πεινάτε, μειώνουν τα επίπεδα κακής χοληστερόλης και διευκολύνουν την πέψη.
  7. Κρατήστε σταθερά τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα, περιορίζοντας την κατανάλωση ζάχαρης και επεξεργασμένων υδατανθράκων. Η μείωση του σωματικού βάρους και της συσσώρευσης του σπλαχνικού λίπους στην περιοχή της κοιλιάς θα σας βοηθήσει σημαντικά.

 

ΠΗΓΗ

Advertisements

 

Advertisements