Advertisements

Προσοχή στο μαγείρεμα και τους συνδυασμούς!

Όταν αποφασίζουμε να ακολουθήσουμε μια υγιεινή διατροφή, δίνουμε κυρίως προτεραιότητα στις τροφές που επιλέγουμε να συμπεριλάβουμε στο διατροφολόγιό μας, και όχι τόσο στον τρόπο με τον οποίο τις καταναλώνουμε.

Advertisements

Ο λάθος, ωστόσο, τρόπος μπορεί να κοστίσει σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και ενέργεια. Παρακάτω, θα βρεις μερικές από τις υγιεινές τροφές που συνηθίζεις να καταναλώνεις με λανθασμένο τρόπο, αλλά και πώς μπορείς να το κάνεις σωστά.

Οι 5 υγιεινές τροφές που καταναλώνεις με λάθος τρόπο:

Γλυκοπατάτες

Υψηλή σε βιταμίνη Α και γεμάτη με αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, η γλυκοπατάτα είναι ένα από τα τρόφιμα που θα πρέπει να υπάρχουν στη διατροφή σου. Ωστόσο, θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτική με τον τρόπο μαγειρέματος, αφού αν τις τηγανίσεις, όπως μπορεί να συνηθίζεις, θα μειώσεις κατά πολύ τη διατροφική τους αξία αφού προσθέτεις μεγάλες ποσότητες λίπους και θερμίδων. Προτίμησέ τις βρασμένες και αν θέλεις να είναι τραγανές προτίμησε να τις μαγειρέψεις στο φούρνο σε ένα αντικολλητικό ταψί με ελάχιστο λάδι.

Φυστικοβούτυρο

Αποτελεί μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης και ένα από τα καλύτερα σνακ πριν την προπόνηση. Το φυστικοβούτυρο θα πρέπει απλά να φτιάχνεται από την πολτοποίηση των φιστικιών. Πολλές φορές, τα έτοιμα φυστικοβούτυρα περιέχουν πολλή ζάχαρη, αλάτι και συντηρητικά. Προτίμησε λοιπόν να φτιάχνεις το δικό σου.

Μπρόκολο

Πολλοί είναι εκείνοι που δεν μπορούν να καταναλώσουν ωμά τέτοιου είδους λαχανικά και προτιμούν να τα βράζουν. Ωστόσο, το να βράζεις το μπρόκολο, μπορεί να είναι… παραδοσιακή μέθοδος μαγειρέματος, αλλά δεν είναι και η πιο υγιεινή, αφού κάνει τη διατροφική αξία να μειωθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου. Προτίμησε να το σοτάρεις ελαφρώς για λίγα μόνο λεπτά προκειμένου να είναι πιο μαλακό, χωρίς να χάνει τη θρεπτική του αξία.

Αποξηραμένα φρούτα

Ναι, μπορεί να αποτελούν μια υγιεινή και εύκολη επιλογή για σνακ, αφού μπορείς να τα έχεις πάντα μαζί σου, όμως είναι λάθος να πιστεύεις πως όλα τα αποξηραμένα φρούτα είναι υγιεινά. Απόφυγε να καταναλώνεις εκείνα που έχουν επικάλυψη ζάχαρης.

Advertisements

Μήλο

Ένα μήλο αποτελεί το τέλειο σνακ αφού είναι γλυκό, ζουμερό και γεμάτο φυτικές ίνες που μειώνουν το αίσθημα της πείνας. Ωστόσο, οι περισσότερες από τις βιταμίνες και συστατικά βρίσκονται στο φλοιό του, που συνηθίζεις να καθαρίζεις, με αποτέλεσμα να πετάς πολλά από τα θρεπτικά του συστατικά. Προτίμησε να το ξεπλένεις πολύ καλά και να το τρως μαζί με τη φλούδα του.

Advertisements

πηγή