Advertisements

Είσαι από εκείνα τα περίεργα κορίτσια που δεν τρώνε πατάτες αν δεν αφαιρέσουν την φλούδα. Και να σε καταλάβω στην βραστή πατάτα φίλη μου αλλά στην τηγανητή και την ψητή γιατί το κάνεις αυτό;

Είτε μιλάμε για πατάτες ή για γλυκοπατάτες, η φλούδα είναι πάντα η καλύτερη προς κατανάλωση.

Advertisements

Η φλούδα πατάτας έχει 3 γραμμάρια πρωτεΐνης, 5 γραμμάρια φυτικών ινών (το εσωτερικό της πατάτας μόλις 2 γραμμάρια) και βιταμίνη του συμπλέγματος Β ενώ η φλούδα περιέχει περισσότερη Β6 σε σχέση με το εσωτερικό.

Κι όχι μόνο, η εξωτερική στοιβάδα της πατάτας αλλά και στα περισσότερα φρούτα και λαχανικά, περιέχει αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες που χάνεις όταν την αφαιρείς. Τα στοιχεία αυτά μπορούν να προστατεύσουν τα κύτταρα από βλάβες που θα μπορούσαν να οδηγήσαν σε καρκίνο ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν το ανοσοποιητικό και μειώνουν την φλεγμονή.

Advertisements

πηγή