«Δεν μπορώ να αναγνωρίσω ούτε τα πρόσωπα της οικογένειάς μου»: Σuγκλoνiζει ο Μπραντ Πιτ για την σπάνια πάθηση που έχει

Ο Μπραντ Πιτ αποκάλυψε πως δίνει μάχη με μια σπάνια πάθηση την «προσωπαγνωσία» ή όπως είναι ευρύτερα γνωστή «τύφλωση του προσώπου». Αυτη η σπάνια πάθηση δεν του επιτρέπει να αναγνωρίσει ή να θυμάται πρόσωπα!

Με την πάροδο του χρόνου, η πάθηση αυτή επιδεινώνεται δημιουργώντας στο άτομο μεγάλη δυσκολία να αναγνωρίσει ακόμα και τους δικούς του ανθρώπους. Πολλοί άνθρωποι με την πάθηση αυτή δυσκολεύονται ακόμα και να αναγνωρίσουν την οικογένειά τους, τον σύντροφό τους ή και τους φίλους τους και προσπαθούν να βρουν εναλλακτικούς τρόπους για να τους θυμούνται, όπως τον τρόπο που περπατούν, τη φωνή τους ή το χτένισμά τους.

Αν και ο Μπραντ Πιτ δεν έχει διαγνωστεί επίσημα με αυτή την πάθηση, ο ίδιος θεωρεί ότι πάσχει από αυτό εδώ και χρόνια και μάλιστα, φοβάται πως οι άνθρωποι από το περιβάλλον του θα θεωρούν ότι είναι απόμακρος ή τους αποφεύγει.

Μιλώντας στο GQ, ο ηθοποιός δήλωσε: «Κανείς δεν με πιστεύει, όταν μιλάω για αυτό. Θέλω πολύ να γνωρίσω έναν άνθρωπο που να έχει την ίδια πάθηση».

Σε παλαιότερη συνέντευξή του είχε αναφέρει πως πολλοί άνθρωποι τον μισούν πλέον, γιατί νομίζουν πως δεν τους σέβεται, επειδή πχ. μπορεί να μην τους χαιρετήσει, αν τους δει έξω. «Νομίζουν ότι δεν τους σέβομαι. Ελπίζω κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι δεν τους αποχωρίζομαι. Απλά χρειάζομαι μια βοήθεια», είχε δηλώσει στο Esquire.

Ωστόσο, σύμφωνα με επιστήμονες και η ψυχολογία του ατόμου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην πάθηση αυτή και την επιδείνωσή της. Στον Μπραντ Πιτ μία τέτοια δικαιολογία θα «ταίριαζε γάντι», αν σκεφτεί κανείς πως βγήκε από ένα δύσκολο διαζύγιο με την Αντζελίνα Τζολί, αλλά έχει και μια δικαστική διαμάχη εναντίον της για το κτήμα Miraval.

protothema.gr