Είκοσι παιδιά στην Ισπανία έβγαλαν τρίχες σε όλο τους το κορμί όταν ανεύθυνοι γιατροί τους έδωσαν φάρμακο για την τριχόπτωση, προκειμένου να θεραπεύσουν τα στομαχικά τους προβλήματα.

 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τα κορμάκια των παιδιών από τη Τορεβαλέγκα της Ισπανίας καλυμμένα με πυκνό τρίχωμα.

Οι αρχές παραδέχτηκαν ότι αρκετά παιδιά στην περιοχή έλαβαν από ιατρικό λάθος μινοξιδίλη -φαρμακευτική ουσία για την τριχόπτωση- αντί για ομεπραζόλη, για τη θεραπεία της γαστρικής παλινδρόμησης.

 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι αρκετά από τα παιδιά ακόμη βγάζουν τρίχες σαν λυκάνθρωπου, περισσότερο από δυο χρόνια μετά τη λήψη του φαρμάκου.

Έξαλλοι γονείς δημοσιοποίησαν τις περιπτώσεις, με τον αριθμό των παιδιών που επηρεάστηκαν να ανέρχεται στα 20.

Οι γονείς κατέθεσαν μηνήσεις εναντίον ενός εργαστηρίου και αρκετών εταιρειών για την εισαγωγή και τη διανομή του φαρμάκου, σύμφωνα με τη βρετανική ταμπλόιντ The Sun.

Σύμφωνα με τις μηνύσεις, οι τρίχες συνεχίζουν να μεγαλώνουν παρά τη θεραπεία και απαιτούν αποζημίωση.

  Βάρκιζα - Ιωάννα Καρβέλα: «Το παιδί μου ήταν δεμένο για τέσσερις ώρες - Χρωστάω τη ζωή του στην κοπέλα που το βρήκε»

 

 

 

 

 

 

πηγη