Μην χασετε

«Που είναι ο πατέρας των παιδιών σας;»: Μεγάλο σούπερ μάρκετ δεν επέτρεψε σε μητέρα να μπει μέσα μαζί με τα παιδιά της

Μία μόνη μαμά από το Cambridge δέχτηκε την απαράδεκτη συμπεριφορά μεγάλου και γνωστού σούπερ μάρκετ της περιοχής,  στο οποίο δεν της επετράπη η είσοδος όταν πήγε να ψωνίσει με τα δύο της παιδιά.

Advertisements

 

Η Caroline Abbott, 30 ετών, πήγε να κάνει τα ψώνια της εβδομάδας στο σούπερ μάρκετ Tesco στην περιοχή του Fulbourn την προηγούμενη Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου, όταν ο σεκιουριτάς στην είσοδο την σταμάτησε πριν προλάβει να μπει με τα δύο της παιδιά στο κατάστημα ηλικίας 3 και 8 ετών.

 

Η μητέρα χαρακτήρισε την εμπειρία της ταπεινωτική και εξευτελιστική και δήλωσε ότι δεν ξέρει αν θα προτιμήσει ποτέ ξανά το ίδιο κατάστημα.

 

Όταν έφτασε η σειρά της να μπει στο κατάστημα, ο σεκιουριτάς στην είσοδο τη σταμάτησε και τη ρώτησε που είναι ο πατέρας των παιδιών της. «Μου είπε ότι τα παιδιά δεν επιτρέπεται να μπουν στο κατάστημα και ότι πρέπει να τα αφήσω έξω.

Του εξήγησα ότι μπαμπάς δεν υπάρχει, ότι είμαι μόνη μαμά αλλά είπε ότι ακόμα και έτσι θα έπρεπε τα παιδιά να είναι στο σπίτι με τον πατέρα τους. Ο κόσμος πίσω διαμαρτυρόταν γιατί καθυστερούσα την είσοδό τους στο κατάστημα. Δεν με υπερασπίστηκε κανείς».

 

Advertisements

Ο σεκιουριτάς συνέχισε να αρνείται την είσοδο στη γυναίκας και στα παιδιά της και τότε ένα άλλο μέλος του προσωπικού παρενέβη και την οδήγησε στο γραφείο εξυπηρέτησης πελατών για να μιλήσει με το διευθυντή.

H Caroline, η οποία εργάζεται στο νοσοκομείο Addenbrooke, δήλωσε ότι μέχρι τώρα δεν αντιμετώπισε ποτέ κανένα πρόβλημα όταν βγήκε με τα παιδιά της για ψώνια κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

 

«Κανείς δεν επιλέγει να είναι μονογονέας και δεν θα ρίσκαρα την υγεία των παιδιών μου αν είχα άλλη επιλογή».

Τα παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο από τη Δευτέρα μέχρι την Πέμπτη, αλλά ζητήθηκε από τη μητέρα να τα κρατάει σπίτι την Παρασκευή που έχει ρεπό.

Τα σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν αυξήσει τα μέτρα σε μία προσπάθειά τους να σταματήσουν την εξάπλωση του κορονοϊού συμπεριλαμβανομένης της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας για όλους εκτός από εκείνους που εξαιρούνται.

 

Οι έμποροι λιανικής συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ Tesco, Asda, Siansbury‘ s και Morrisons ανακοίνωσαν ότι θα αυστηροποιήσουν τους κανόνες για τις οικογένειες και τα ζευγάρια που έρχονται στα συγκεκριμένα καταστήματα μαζί ενθαρρύνοντας να βγαίνει για ψώνια μόνο ένα άτομο ανά νοικοκυριό για να μην υπάρχει συνωστισμός στα καταστήματα και να μειωθούν οι ουρές.

Advertisements

Ο διευθυντής της Tesco φέρεται να εξήγησε στην Caroline ότι οι σεκιούριτι που βρίσκονται στην είσοδο απασχολούνται από άλλη εταιρεία και γι’ αυτό δεν μπορούν να παρέμβουν.

“Ο σεκιουριτάς στην πόρτα με διέκοπτε και δεν με άφηνε να μιλήσω ενώ προσπαθούσα να του εξηγήσω την κατάσταση. Πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος διευθυντής αλλά και ο κάθε διευθυντής των καταστημάτων Tesco οφείλει να έχει λόγο και να παρεμβαίνει, αφού ο συγκεκριμένος σεκιουριτάς και ο κάθε σεκιουριτάς που βρίσκεται στην πόρτα εκπροσωπεί την εκάστοτε εταιρεία“.

Η μικρή κόρη της Caroline έχει σοβαρό πρόβλημα ακοής και δεν είναι εύκολο να μείνει έξω από το κατάστημα χωρίς τη μαμά της και χωρίς επίβλεψη.

“Δεν υπάρχει κανένας που να μπορώ να την αφήσω“, εξήγησε η Caroline καθώς οι πιο κοντινοί συγγενείς της ζουν στο Norfolk ενώ εκείνη ζει στο Cherry Hinton τα τελευταία 13 χρόνια.

 

Η ιστοσελίδα των σούπερ μάρκετ Tesco ενθαρρύνει τους πελάτες να πραγματοποιούν τις αγορές τους στο κατάστημα εφόσον αυτό είναι εφικτό λόγω του μεγάλου όγκου στις online παραγγελίες. Η Caroline είπε ότι απέφυγε τη διαδικτυακή παραγγελία και παράδοση για να δώσει τη θέση της σε κάποιον που το έχει πραγματικά ανάγκη.

Λίγο αφού η Caroline έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στο διευθύνοντα σύμβουλο της Τesco, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας επικοινώνησε μαζί της και της ζήτησε συγγνώμη δηλώνοντας ότι δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί κάτι τέτοιο και ότι το περιστατικό θα διερευνηθεί: «Από την έναρξη της πανδημίας έχουμε διασφαλίσει ότι όλοι μπορούν να προμηθευτούν τα απαραίτητα σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να κάνουν τις αγορές τους δια ζώσης. Κατανοούμε ότι μερικές φορές οι πελάτες μας πρέπει να έρθουν με τα παιδιά τους και φυσικά είναι ευπρόσδεκτοι να το κάνουν. Στην περίπτωσή σας έγινε ένα τραγικό λάθος και λυπούμαστε που δεν μείνατε ευχαριστημένη και που είχατε μία τέτοια δυσάρεστη εμπειρία».

 

Πηγή: cambridge-news.co.uk

Advertisements

Μην χάσετε

Τελευταια άρθρα