Φέτος, σε αυτή την τόσο δύσκολη εποχή που διανύουμε, εν μέσω της νέας έξαρσης της πανδημίας, τίθεται πιο πολύ από ποτέ το θέμα για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό, ιδίως στα παιδιά, τα οποία είναι αρκετά πιο ευάλωτα.AdTech Ad

Η αλήθεια είναι, πως ήδη από το φθινόπωρο και πριν κρυώσει περισσότερο ο καιρός, είναι ιδανική εποχή για να προσπαθήσουμε να τονώσουμε τις άμυνες του παιδιού, μέσω σωστής και ποικίλης διατροφής.

Φρούτα

Πρώρα πρώτα, δεν ξεχνάμε τα πολύτιμα φθινοπωρινά φρούτα. Σταφύλια, βανίλιες, φρέσκα δαμάσκηνα, μήλα , αχλάδια, ρόδια είναι τα χαρακτηριστικότερα φθινοπωρινά φρούτα γεμάτα βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και ποικίλα αντιοξειδωτικά συστατικά. Όλα τα προαναφερθέντα αποτελούν ισχυρό σύμμαχο μας για γερό ανοσοποιητικό.

Ξηροί καρποί

Φιστίκια Αιγίνης, καρύδια, αμύγδαλα. Είναι πλούσιοι σε βιταμίνες (ιδίως Ε και Α), ψευδάργυρο, μαγνήσιο, ασβέστιο και άλλα μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Είναι πηγές πολύτιμων μονοακόρεστων λιπαρών αλλά και αντιοξειδωτικών ουσιών. Όλα αυτά, συμβάλλουν σε ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα.

Ψάρι

Φρέσκο λιπαρό ψάρι για ωφέλιμα Ω3 λιπαρά και φώσφορο. Ακόμη και εάν το παιδί σας δεν προτιμά τα μεγάλα φρέσκα ψάρια, οι σαρδέλες και ο γαύρος, αποτελούν ιδανική επιλογή λιπαρού ψαριού.

  6 σημάδια που δείχνουν οτι το παιδί χρειάζεται περισσότερο ύπνο

Λαχανικά

Μπρόκολο, κουνουπίδι, μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, πιπεριές. Εφοδιάζουν τον οργανισμό με σίδηρο, φυλλικό οξύ, φυτικές ίνες και βιταμίνη C.

Μην ξεχνάτε , ότι η βάση της ισορροπημένης διατροφής είναι η ποικιλία τροφίμων από όλες τις ομάδες τροφών, μικρά και συχνά γεύματα καθώς και έμφαση σε προϊόντα εποχής.

Επιπλέον και συνοδευτικά με τα παραπάνω, τα οποία και αφορούν την διατροφή του παιδιού, πολύ σημαντικό για την ενδυνάμωση του οργανισμού του είναι να ασκείται τακτικά.

Παροτρύνετε το παιδί να ξεκινήσει μία δραστηριότητα ή προγραμματίστε έναν περίπατο παρέα καθημερινά.

Τέλος, επαρκής – ποιοτικός ύπνος μαζί με ήρεμη ψυχολογία αποτελούν το κλειδί για χαρούμενα και γερά παιδιά.

από την Βένια Στίβακτα

ΠΗΓΗ