9. Σε παρασύρει η διαφήμιση
Το marketing των επεξεργασμένων τροφών πολλές φορές μας προκαλεί σύγχυση. Ένα πακέτο μπορεί να αναγράφει “πλούσια πηγή ασβεστίου” ή “χωρίς χρωστικές ουσίες”, αλλά να εξακολουθεί να είναι ένα τρόφιμο γεμάτο ζάχαρη.
Λύση: Διάβαζε προσεκτικά τις ετικέτες τροφίμων. Αν η ζάχαρη είναι στα πρώτα τρία συστατικά ή περιέχει χημικές ουσίες που δεν γνωρίζεις, καλό είναι να μην το αγοράσεις.
10. Δεν γνωρίζεις τη θεωρία του “SET POINT”
Σύμφωνα με την θεωρία του “Set Point”, το σώμα είναι φτιαγμένο για ένα συγκεκριμένο βάρος και αντιστέκεται σε οποιαδήποτε δίαιτα ή στέρηση, ώστε να το διατηρήσει. Αυτό ίσως εξηγεί το λόγο που η περιορισμένη κατανάλωση θερμίδων δεν έχει μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα στην απώλεια βάρους.
Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου
tlife.gr