Πέντε χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την ημέρα όπου η Ζωή Λάσκαρη έφυγε από τη ζωή. Η σπουδαία ηθοποιός άφησε την τελευταία της πνοή στις 18 Αυγούστου του 2017, ενώ βρισκόταν στην εξοχική της κατοικία στο Πόρτο Ράφτη.
To studio που φέρει το όνομα του προσωπικού φωτογράφου της Αλίκης Βουγιουκλάκη και άλλων διασημοτήτων της εποχής και διαχειρίζεται το πολύτιμο αρχείο του με τα σπάνια στιγμιότυπα δημοσίευσε στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram μία αδημοσίευτη φωτογραφία της Ζωής Λάσκαρη με την κόρη της Μάρθα, όταν εκείνη ήταν ακόμα παιδί.
«5 χρόνια χωρίς την Ζωή Λάσκαρη. Στην αδημοσίευτη φωτογραφία την φωτογραφίζει ο Κλεισθένης με την κόρη της Μάρθα», γράφει στη λεζάντα η ανάρτηση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Μάρθα ήταν εκείνη που βρήκε τη μητέρα της νεκρή στο Πόρτο Ράφτη. Βλέποντας πως δεν αντιδρούσε, παρά τις προσπάθειές της, κάλεσε αμέσως τον γιατρό, ο οποίος και διαπίστωσε τον θάνατο της μεγάλης ηθοποιού.
Η Ζωή Κουρούκλη, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, στις 12 Δεκεμβρίου 1942 (κατ’ άλλους το 1940, το 1941 ή το 1944) και μεγάλωσε με τους παππούδες της. Ήταν η μοναχοκόρη του στρατιωτικού Δημητρίου Κουρούκλη, ο οποίος σκοτώθηκε το 1943, κατά την διάρκεια της Κατοχής, ενώ και η μητέρα της υπήρξε θύμα των κομμουνιστών, κατά την διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου.
Φοίτησε στο εκπαιδευτήριο θηλέων Βαλαγιάννη και στην ελληνογαλλική σχολή καλογραιών Καλαμαρί στην Θεσσαλονίκη, καθώς και στη δραματική σχολή του Πέλου Κατσέλη στην Αθήνα. Στις 20 Ιουνίου 1959, πήρε μέρος στα καλλιστεία, που διοργάνωσε η εφημερίδα «Απογευματινή» και στέφθηκε σταρ Ελλάς, ενώ στις 26 Ιουλίου του ίδιου χρόνου εκπροσώπησε την Ελλάδα στον διαγωνισμό της «Μις Υφήλιος», που έγινε στο Λονγκ Mπιτς των ΗΠΑ.
Το 1961, ο Φιλοποίμην Φίνος την επέλεξε για πρωταγωνίστρια στην δραματική ταινία «Κατήφορος» σε σκηνοθεσία του Γιάννη Δαλιανίδη και υπέγραψε μαζί της αποκλειστικό συμβόλαιο συνεργασίας. Η ταινία αποδείχθηκε η πιο επιτυχημένη εμπορικά τη σεζόν 1961-1962, καθιερώνοντας τη Ζωή Λάσκαρη ως μια από τις πιο λαμπρές σταρ της «χρυσής εποχής» του κινηματογράφου.
protothema.gr