Δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείς για το αν θα σε απορρίψει ο δέκτης του φλερτ σου, αφού οι επιστήμονες κατέληξαν σε ορισμένα συμπεράσματα που θα σε βοηθήσουν να διεκδικήσεις (και να κερδίσεις) τον πιθανό σου σύντροφο.
Αυτοί είναι οι 4 βασικοί απαγορευτικοί κανόνες για να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας:
1. Μην υποθέσετε πως είναι προφανές ότι φλερτάρετε:
Δε θέλουμε να φανούμε απαιτητικοί, οπότε δεν εξωτερικεύουμε εμφανώς τις προθέσεις μας. Αυτό είναι λάθος, καθώς εμπίπτει στη θεωρία που αφορά στην προκατάληψη των ενισχυμένων σημάτων . Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι θεωρούμε πως το άτομο που έχουμε απέναντί μας μπορεί εύκολα να αντιληφθεί τι νιώθουμε και να αντιδράσει αναλόγως. Μπορεί όμως εύκολα να μπερδέψει κάποιος το φλερτ με την ευγένεια και επομένως να θεωρήσει μια κίνηση εντελώς αθώα. Θα πρέπει λοιπόν να στέλνουμε ξεκάθαρα μηνύματα, χωρίς βέβαια να γινόμαστε πιεστικοί ή απότομοι, ώστε ο συνομιλητής μας να αντιληφθεί το ενδιαφέρον μας.
2. Μην ζητάτε βοήθεια από φίλους:
Πολλοί θεωρούν ότι ο κολλητός ή η κολλητή μπορούν να βοηθήσουν να προσεγγίσουμε ένα άτομο που μας ενδιαφέρει. Ωστόσο, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κάνσας διαπίστωσαν ότι το «ομαδικό φλερτ» κάθε άλλο παρά βοηθητικό είναι, αντιθέτως μπερδεύει ως προς τις προθέσεις του ενδιαφερόμενου.
3. Μην εστιάζετε μόνο στην εξωτερική εμφάνιση:
Σίγουρα ένας άντρας που φροντίζει την εμφάνισή του έχει περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσει το αντίθετο φύλο. Αντίστοιχα, μια περιποιημένη κοπέλα θα τραβήξει πιο εύκολα τα αντρικά βλέμματα. Τρεις επιμέρους μελέτες που πραγματοποιήθηκαν στις ΗΠΑ το 2008 επιβεβαιώνουν όμως ότι οι κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες είναι τα ισχυρότερα «όπλα» που διαθέτουμε στη μάχη του φλερτ.
4. Μην είστε διστακτικοί:
Μην βασίζετε τη στρατηγική σας στην πεποίθηση ότι οι λιγομίλητοι τύποι είναι μυστηριώδεις, άρα και σέξι. Ακόμη κι αν χαρακτηρίζεστε εντόνως από εσωστρέφεια, θα πρέπει να αξιοποιήσετε στο μέγιστο δυνατό βαθμό τη φιλοσοφία της «μεγιστοποίησης του χώρου» . Θα πρέπει δηλαδή να είστε όσο πιο ανοιχτοί και πληθωρικοί γίνεται ώστε να τονίσετε την παρουσία σας στο χώρο. Η γλώσσα του σώματος είναι στην περίπτωση αυτή σημαντική παράμετρος, καθώς μπορεί να συμπληρώσει τέλεια το επικοινωνιακό παζλ. Σε καμία περίπτωση η θεωρία της «μεγιστοποίησης του χώρου» δεν υποδεικνύει ότι πρέπει να φωνάζετε ή να κουνάτε νευρικά χέρια και πόδια όλη την ώρα για αν κάνετε αισθητή την παρουσία σας.