Η οικογένεια του Quaden Bayles, του 9χρονου που συγκίνησε εκατομμύρια κόσμου μετά το βίντεο όπου ζητούσε να πεθάνει λόγω bullying, αρνήθηκε τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν για ένα ταξίδι στην Disneyland.
Η σχετική καμπάνια στο GoFundMe για να καταφέρει ο 9χρονος να πάει ένα ταξίδι στην Disneyland έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερα από 470.000 δολάρια, και το ποσό αυξάνεται συνεχώς. Την πρωτοβουλία ξεκίνησε ο κωμικός Μπραντ Γουίλιαμς, που έχει την ίδια μορφή νανισμού με τον Quaden.
Ωστόσο η οικογένεια αποφάσισε να μην δεχθεί τα χρήματα, αντιθέτως να τα διαθέσει στις φιλανθρωπικές οργανώσεις Dwarfism Awareness Australia και Balunu Healing Foundation που καταπολεμούν το bullying και τις αυτοκτονίες στα παιδιά, θεωρώντας πως έτσι θα επενδυθούν καλύτερα.
Η θεία του 9χρονου μίλησε στο NITV News, λέγοντας πως ο Quaden θα λάτρευε να πάει στην Disneyland «καταφεύγοντας οπουδήποτε είναι διασκεδαστικά και δεν του θυμίζει τις καθημερινές δυσκολίες του».
«Αλλά η αδερφή μου είπε, “Ξέρεις κάτι, ας επιστρέψουμε στο βασικό πρόβλημα. Αυτό το παιδάκι έχει δεχθεί bullying. Πόσες αυτοκτονίες, λευκών ή μαύρων, στην κοινωνία μας έχουν συμβεί λόγω bullying;”», εξήγησε η Mundanara Bayles, προσθέτοντας πως η κοινότητα θα επωφεληθεί περισσότερο αν τα χρήματα πάνε σε οργανώσεις «που πραγματικά τα χρειάζονται». «Πρέπει να ενωθούμε και να συνεργαστούμε για να βρούμε τρόπους ώστε να εξασφαλίσουμε ότι νεαρά άτομα όπως ο Quaden δεν θα έχουν να διαχειριστούν αυτό που ήδη αντιμετωπίζουν», ανέφερε η ίδια.
Ο Μπραντ Γουίλιαμς είχε δημοσιεύσει την σελίδα στο GoFundMe, με τίτλο «Ας στείλουμε ένα υπέροχο παιδί στη Disneyland!», τονίζοντας πως ήθελε να μάθει ο Quaden πως «δεν ανεχόμαστε το bullying και πως είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος που του αξίζει η χαρά».
Το βίντεο, που είχε δημοσιεύσει η μητέρα του 9χρονου, τον έδειχνε να κλαίει γοερά μέσα στο αυτοκίνητο και να της ζητάει να του φέρει ένα σχοινί για να κρεμαστεί, αφού θέλει να πεθάνει λόγω του bullying που δέχεται στο σχολείο.
Η περίπτωσή του έγινε πολύ γρήγορα viral και ξεπέρασε τα 25 εκατομμύρια views πριν τελικά αφαιρεθεί, συγκινώντας εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως.