Δείτε ένα δεκάλεπτο πρόγραμμα γιόγκα που μπορείτε να κάνετε πριν κοιμηθείτε ή οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας νιώθετε αρκετά στρεσαρισμένοι και αποσυμφορηθείτε από την αίσθηση της έντασης μυαλού και σώματος.

*Γράφει η pilates instructor, Κατερίνα Σιούκα

Δουλειά, τρέξιμο, υποχρεώσεις παιδιών, καθαριότητα σπιτιού… Με μια λέξη, άγχος, στρες.

Πρόκειται για την αίσθηση της έντασης μυαλού και σώματος που είναι το ίδιο αισθητή για όλους.

Όλα να είναι σε τάξη και τελικά δε μένει καθόλου χρόνος για τον εαυτό μας.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε ένα 10λεπτο πρόγραμμα yoga που μπορείτε να κάνετε πριν κοιμηθείτε ή οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας νιώθετε αρκετά στρεσαρισμένοι.

Ακουλουθήστε την κάθε στάση (άσκηση) για 8-10 αναπνοές και νιώστε την αίσθηση της χαλάρωσης στο σώμα και στο μυαλό σας.

*Γράφει η pilates instructor, Κατερίνα Σιούκα

ΠΗΓΗ

 

 

 

  Περπάτημα: 5 σημάδια που δείχνουν ότι η προπόνηση σας δεν είναι αποτελεσματική