Πρόκειται για μία ερώτηση που απασχολεί πολλούς. Από πού πρέπει να ξεκινήσεις; Ή μάλλον πιο είναι το πιο σωστό;

Οι ειδικοί λένε πως το σωστό είναι να ξεκινήσεις από τα βάρη. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν θέλεις να χάσεις βάρος και να γραμμωθείς η καλύτερη σειρά είναι αυτή. Πρώτα πρέπει να κάνεις ασκήσεις με βάρη και έπειτα αερόβιες.

Όταν ξεκινάς την προπόνησή σου με βάρη μέχρι να φτάσεις στο διάδρομο, στο ποδήλατο ή στην αίθουσα του αερόμπικ ή της zumba, το αναερόβιο σύστημά σου έχει αξιοποιηθεί. Έτσι το σώμα σου πρέπει να αρχίσει να καίει λίπος για να αξιοποιηθεί και το αερόβιο σύστημά σου. Αυτό σημαίνει πως θα κάψεις πολύ περισσότερες θερμίδες και την ώρα της αερόβιας προπόνησής σου αλλά και μετά όταν θα χαλαρώνεις.

Επιπλέον, αν τρέξεις πρώτα στο διάδρομο και μετά προσπαθήσεις να κάνεις καθίσματα, τα καθίσματά σου θα είναι πολύ αδύναμα και χωρίς αποτέλεσμα.

Το συμπέρασμα είναι ένα! Όλα εξαρτώνται από το ποιος είναι ο στόχος σου. Αν ο στόχος σου είναι να τρέξεις σε μαραθώνιο τότε σίγουρα πρέπει να ξεκινήσεις από το διάδρομο. Διαφορετικά τα βάρη πρέπει να είναι η πρώτη σου επιλογή.

faysbook.gr