Όταν η λιγούρα μας χτυπάει την πόρτα, πάντα αναζητάμε κάτι γρήγορο και αποτελεσματικό. Συνήθως βαριόμαστε να μπούμε στη διαδικασία να μαγειρέψουμε κάτι υγιεινό, οπότε μία είναι η λύση… junk food. Πατατάκια, σοκολάτες και καθετί με 3ψήφιο αριθμό θερμίδων μας… φωνάζει. Ναι, αλλά υποσχεθήκαμε ότι αυτή τη χρονιά θα δώσουμε ένα τέλος στα περιττά κιλά , οπότε δε θα κάνουμε πίσω από τις πρώτες κιόλας μέρες.

Δείτε τα πιο υγιεινά τσιπς μήλου που βρήκαμε για εσάς, φτιάξτε τα μέσα στο Σαββατοκύριακο ή ένα απόγευμα και τσιμπήστε τα άφοβα όλη την εβδομάδα.

Υλικά:

3 μεγάλα μήλα

2 κ.γ κανέλα (προαιρετικά)

Εκτέλεση:

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 100ο C. Κόβετε τα μήλα σε λεπτές λωρίδες έτσι ώστε να σχηματιστούν λεπτά στρογγυλά κομμάτια. Τα τοποθετείτε σε ένα αντικολλητικό ταψί και τα ψήνετε στους 150οC για 2 ώρες. Μόλις γίνουν τραγανά είναι έτοιμα να τα βγάλετε από το φούρνο. Μπορείτε να τα πασπαλίσετε με λίγη κανέλα για να γίνουν ακόμη πιο γευστικά.

Tip: Σε περίπτωση που θέλετε να τα φτιάξετε ακόμη πιο γρήγορα και να τα σερβίρετε επί τόπου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το φούρνο μικροκυμάτων σας. Τοποθετήστε τα σε μία λαδόκολλα και αφήστε τα στο φούρνο για 5-6 λεπτά μέχρι οι άκρες των μήλων να αρχίσουν να τσαλακώνονται. Τέλος, αφήστε τις φέτες να ξεραθούν και σερβίρετέ τις.