Η σαλάτα δεν είναι πάντα ένα ελαφρύ γεύμα. Μερικές φορές μπορεί να περιέχει πάνω από 1.000 θερμίδες!

Για να γεμίσεις το πιάτο σου χωρίς να επιβαρύνεις τη γραμμή σου, δοκίμασε αυτές τις εναλλακτικές για πιο light σαλάτες!

Ξέχασέ το: Αποξηραμένα φρούτα (240 θερμίδες ανά 8 τεμάχια)

Το δαμάσκηνο, το βερίκοκο, το βατόμουρο είναι γεμάτα φυτικές ίνες, αλλά όταν είναι αποξηραμένα περιέχουν τις επταπλάσιες θερμίδες από την ίδια ποσότητα φρέσκων.

Έχεις ελευθέρας Για μια δόση γλυκιάς γεύσης, προτίμησε φρέσκα πορτοκάλια, φράουλες ή σταφύλια και θα γλιτώσεις περίπου 60 θερμίδες.
Ξέχασέ το: Μπλε τυρί (100 θερμίδες ανά 30 γραμμ.)

Όλες οι ποικιλίες αποτελούν καλές πηγές ασβεστίου και πρωτεΐνης, αλλά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, καθώς και σε κεκορεσμένα λιπαρά.

Έχεις ελευθέρας Η φέτα περιέχει 25 λιγότερες θερμίδες και 2 γραμμ. λιγότερα λιπαρά, ενώ το κατσικίσιο τυρί σου γλιτώνει 50 θερμίδες.
Ξέχασέ το: Κρουτόν ολικής αλέσεως (80 θερμίδες τα 8)

Ολικής αλέσεως σημαίνει υγιεινό, σωστά; Όχι όταν είναι αλειμμένο με βούτυρο πριν ψηθεί.

Έχεις ελευθέρας Τρίψε δύο αλατισμένα κράκερ στη σαλάτα σου, που περιέχουν μόλις 25 θερμίδες.
Σκέψου το: Καρύδια (185 θερμίδες τα 14)

Είναι αλήθεια ότι τα 18 γραμμ. λιπαρά που περιέχουν είναι υγιεινά, αλλά πρέπει να λάβεις υπόψη σου και τις θερμίδες.

Έχεις ελευθέρας Πρόκειται για μια προσθήκη που δεν απαγορεύεται. Απλώς πρόσθεσέ τα με μέτρο και φρόντισε να είναι ο μοναδικός ξηρός καρπός ή σπόρος στη σαλάτα σου.
Ξέχασέ το: Τραγανό κοτόπουλο (380 θερμίδες ανά 130 γραμμ.)

Το «τραγανό» σημαίνει «τηγανιτό». Επίσης, έχε το νου σου για τον όρο «πανέ» – καμιά φορά σημαίνει ότι το κοτόπουλο είναι καλυμμένο με ψωμί.

Έχεις ελευθέρας Με πρωτεΐνες που χορταίνουν αλλά και 250 θερμίδες λιγότερες, το ψητό στήθος κοτόπουλου είναι πολύ καλύτερη επιλογή.
Σκέψου το: Βινεγκρέτ (260 θερμίδες ανά 1/4 του φλιτζανιού)

Μία μεγάλη κουταλιά περιέχει τόσες θερμίδες όσες και ένα φλιτζάνι σπαγγέτι με σάλτσα μαρινάρα!

Έχεις ελευθέρας Πρόσθεσε μόνο ένα κουταλάκι του γλυκού ή φτιάξε το δικό σου ντρέσινγκ, περιχύνοντας τη σαλάτα με λίγο ελαιόλαδο και όσο κόκκινο ξίδι θέλεις.

shape.gr