Μην χασετε

«Μη μας επιλέξετε ξανά, έχει 2 παιδιά με αυτισμό»: Εστιατόριο «δίκασε» πελάτη που είπε εργαζόμενο «καθυστερημένο» για λίγες πίκλες

Αδιανόητο είναι αυτό που συνέβη σε εστιατόριο στην Αθήνα, με πελάτη να αποκαλεί έναν υπάλληλο «καθυστερημένο», επειδή δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του. και το Burgerάδικο έκανε το αυτονόητο, υπερασπίστηκε τον υπάλληλό του και έβγαλε στη “σέντρα” τον πελάτη,

Advertisements

 

Πελάτης πήρε τηλέφωνο στο εστιατόριο και χαρακτήρισε εργαζόμενο «καθυστερημένο»

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη το Σάββατο, 21 Ιανουαρίου, σε γνωστό εστιατόριο στην Αθήνα. Την τραγική είδηση γνωστοποίησε το ίδιο το μαγαζί μέσω Insta Story.

Μερικές φορές, αναρωτιέται κανείς προς τα που οδεύει η κοινωνία. Μια κοινωνία, η οποία νοσεί από σοβαρές ασθένειες, χωρίς καμία πιθανότητα να γιατρευτεί. Είναι αρκετές φορές που η συμπεριφορά ορισμένων ατόμων σε κάνει να απορείς.

Γιατί τόσο μίσος;

Γιατί τόσο μίσος; Γιατί αποφασίζει κάποιος να εξωτερικεύσει, το οποιοδήποτε θέμα που μπορεί να αντιμετωπίζει, σε κάποιον άγνωστο; Ένα τέτοιο γεγονός σημειώθηκε σε γνωστό μαγαζί στην Αθήνα, όπου, σύμφωνα και με το story, ένας πελάτης κάλεσε για παράπονα και αναφέρθηκε στον υπάλληλο με χαρακτηρισμούς.

 

Τι αναφέρει η ανακοίνωση από το εστιατόριο

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά, τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».

Τι δήλωσε ο συνιδιοκτήτης του εστιατορίου

«Εμείς δεν είμαστε απλά καθόλου αυτής της φιλοσοφίας. Στο Tarantino λειτουργούμε σαν οικογένεια, είναι σαν να μίλησαν σε μένα. Γενικά διανύουμε μια περίοδο που υπάρχει μίσος παντού και μια αίσθηση κριτικής, όπου όλοι ψάχνουν να κριτικάρουν τον άλλο. Λες κι εμείς είπαμε ότι είμαστε τέλειοι ως κατάστημα. Τυχαίνει να έχουμε κι έναν άνθρωπο στο προσωπικό, ο οποίος έχει μάθει να ζει με δυο παιδιά με αυτισμό. Και ήταν πάρα πολύ βαρύ», δήλωσε ο Κωστής Καρατζιάς στο Lifo.gr, συνιδιοκτήτης του εστιατορίου Tarantino Athens.

«Νιώθουμε όλοι το ίδιο, ότι έχουμε έναν άνθρωπο με τον οποίο συμπάσχουμε, γιατί γενικά, κι εγώ πριν κριτικάρω τον οποιονδήποτε, μπαίνω στη θέση του, γιατί μπορεί να μου συνέβαινε το ίδιο», τονίζει.

Advertisements

 

«Γενικά ακούμε χίλια δυο από τους πελάτες, αυτό όμως είναι κάτι που δεν το άντεξα», καταλήγει.

 

H κουλτούρα αυτή πρέπει να απομονώνεται .

Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.

H κουλτούρα του τοξικού ανθρώπου που χρησιμοποιεί την αναπηρία ως βρισιά πρέπει να απομονώνεται

Advertisements

Μην χάσετε

Τελευταια άρθρα