Χωρίς μετακινήσεις νωρίς το πρωί ή το τρέξιμο για να πάνε τα παιδιά στο σχολείο (τουλάχιστον για τις τελευταίες εβδομάδες) ακόμα και τη μείωση των κοινωνικών υποχρεώσων από το οrganizer μας, πολλές καθημερινές απαιτήσεις εξαφανίστηκαν από τη ζωή μας υπό τους περιορισμούς του Covid-19.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι είμαστε λιγότερο δραστήριες από το συνηθισμένο, αισθανόμαστε ότι είμαστε ιδιαίτερα νωθρές και εξαντλημένες καθώς προσαρμοζόμαστε στη «νέα ζωή» μας.

Από την ποιότητα του ύπνου έως τα επίπεδα του άγχους, η Jane Clark – διαιτολόγος και ιδρύτρια της Nourish – διερευνά τους λόγους για τους οποίους μπορεί να αισθανόμαστε ιδιαίτερα ταλαιπωρημένες αυτή τη στιγμή και μοιράζεται συμβουλές στο Harper’s Bazaar για τους λόγους αυτής της εξάντλησης και τους τρόπους για να την περιορίσεις.

 

Τρως πάρα πολλούς ραφιναρισμένους υδατάνθρακες

Έχουν αλλάξει οι διατροφικές σου συνήθειες από τότε που αρχίσες να φτιάχνεις όλα τα γεύματά σου στο σπίτι; Ή, ίσως η αλλαγή αυτού του προγράμματος σημαίνει ότι τρως πιο συχνά; Εάν ναι, αυτό θα μπορούσε να βρίσκεται πίσω από την υπνηλία σου κατά τη διάρκεια της ημέρας.

  Πολυφαινόλες: Από ποιες 4 παθήσεις μας προστατεύουν

«Αν και αυτά μπορεί να είναι εξαιρετικά βασικά τρόφιμα και είναι εύκολο να γίνουν γρήγορα γεύματα, επίλεξε μια έκδοση ολικής αλέσεως και προσπάθησε πάντα να συμπεριλάβεις κάποια πρωτεΐνη στο μείγμα σου», προτείνει η Clark. «Δεν χρειάζεται να είναι ζωική πρωτεΐνη. Ένα υπέροχο κόλπο που χρησιμοποιώ είναι να προσθέσω ρεβίθια σε σάλτσα ντομάτας».

Δεν ασκείσαι αρκετά

Μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις όταν αισθάνεσαι υποτονική, αλλά η τακτική άσκηση έχει αποδειχθεί ότι καταπολεμά την κόπωση και αυξάνει τα επίπεδα ενέργειάς σου.

Ειδικά αν βγεις στην ύπαιθρο για προπόνηση θα έχεις διπλό όφελος, καθώς το σώμα σου παράγει βιταμίνη D χρησιμοποιώντας ενέργεια από το άμεσο ηλιακό φως. Αυτή η βιταμίνη είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση των επιπέδων ενέργειας.

Δεν κοιμάσαι καλά

Όταν ο ύπνος σου είναι διαταραγμένος, μπορεί να δυσκολευτείς να λάβεις αρκετό βαθύ ύπνο και ύπνο REM, που είναι απαραίτητος για να ξυπνήσεις αναζωογονημένη και με ενέργεια.

  Βρώμη: Τα σημαντικά οφέλη στην υγεία μας

«Τρώγοντας καλά και καθιερώνοντας μια χαλαρή ρουτίνα γύρω από τον ύπνο, μπορεί να βοηθήσει», λέει η Clarke. Το να ξυπνάς την ίδια ώρα κάθε μέρα αντί να κοιμάσαι μέχρι αργά μπορεί να σε κάνει να κοιμηθείς και να αισθανθείς καλύτερα μακροπρόθεσμα.

Είσαι αφυδατωμένη

Το να είσαι καλά ενυδατωμένη είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας. Τα κοινά συμπτώματα αφυδάτωσης περιλαμβάνουν δίψα, κόπωση, ζάλη και πονοκεφάλους.

Βάλε στόχο να πίνεις τουλάχιστον 1,5 λίτρο – και ιδανικά 2 λίτρα – υγρά την ημέρα. Μην περιμένεις μέχρι να αισθανθείς διψασμένη για να πιεις νερό, καθώς μπορεί να έχεις ήδη αφυδατωθεί. Αντ ‘αυτού, πιες τσάι από βότανα και χυμούς κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας.

Πίνεις πολύ καφέ (ή τσάι)

Πολλοί άνθρωποι θέλουν απαραίτητα ένα φλιτζάνι τσάι ή καφέ για να ξεκινήσουν το πρωί, αλλά αν βασίζεσαι στην καφεΐνη για να βγάλεις την ημέρα, αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει το αντίθετο αποτέλεσμα και να οδηγήσει σε κόπωση.

  Δυσκοιλιότητα: Οι 14 καλύτερες τροφές για ανακούφιστείτε από τα συμπτώματα

Μείωσε σταδιακά την κατανάλωση τους. Θα μπορούσες να δοκιμάσεις να αλλάξεις τον απογευματινό σου καφέ με decaf ή να αλλάξεις τσάι επιλέγοντας φυτικές ποικιλίες. Εάν αποφασίσεις να τα κόψεις, φρόντισε να καταναλώνεις τουλάχιστον επαρκή ποσότητα νερού για να αποφύγεις την αφυδάτωση.

ΠΗΓΗ