Θες σέξι, καλλίγραμμα χέρια; Αυτές είναι οι top ασκήσεις για δικεφάλους για να διώξεις το λίπος στα χέρια και τα μπράτσα

Συνεργάστηκε η Ζίνα Τασούλα, master trainer fitness professional tae box, Pilates και personal trainer.

 Θες γράμμωση και να διώξεις το λίπος στα χέρια; Οι δικέφαλοι ξέρουν…

Οι μύες αυτοί αποτελούν μόνο το ένα τρίτο του μεγέθους του μπράτσου σου –ο τρικέφαλος είναι τα άλλα δύο τρίτα–, αλλά τους κατηγορούμε για το χαλαρό χέρι μας.«Οι μυϊκές ίνες των δικεφάλων είναι μακριές και διατρέχουν όλο το μπράτσο σου. Αυτή η δομή βελτιώνει την ικανότητα του μυός να συσπάται ή να τεντώνεται, αλλά μπορεί το χέρι σου να δείχνει “γεμάτο”» τονίζει η ειδικός.

Παρότι οι δικέφαλοι δουλεύουν συνεχώς κάθε φορά που μεταφέρεις τα ψώνια του σούπερ μάρκετ ή παίρνεις αγκαλιά το νήπιό σου, δεν αρκεί για να φουσκώσει αυτός ο μυς. «Συχνά, γυναίκες που γυμνάζουν τα χέρια τους με αντιστάσεις βλέπουν μείωση στο λίπος στα χέρια, με αποτέλεσμα μικρότερη διάμετρο χεριού, αλλά δεν πετυχαίνουν πιο έντονη γράμμωση» λέει η ειδικός.

Τι χρειάζεσαι για τις ασκήσεις:

  • Σετ βαράκια 2,5-5 κιλών.
  • Λάστιχο αντίστασης με λαβή.
  • Σταθερό πάγκο ή βαριά καρέκλα.

Οδηγίες:

1. Προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις τα πιο μεγάλα βαράκια, όχι δίκιλα.
2. Εκτέλεσε αυτές τις ασκήσεις τρεις φορές την εβδομάδα, μέρα παρά μέρα,
μαζί με τη συνηθισμένη σου αερόβια προπόνηση.
3. Ολοκλήρωσε 1 ή 2 σετ από κάθε άσκηση τις πρώτες 2 εβδομάδες και πρόσθετε βάρος κάθε 2 εβδομάδες.
4. Από την 3η εβδομάδα, κάνε 2 ή 3 σετ

Φωτό: Alex Palombo