Οι περισσότερες από εμάς αυτό το διάστημα έχουμε αρχίσει να προσέχουμε λίγο παραπάνω τη διατροφή μας, μιας και η σκέψη και μόνο του… μπικίνι μας έχει τρομοκρατήσει! Το πρώτο πράγμα που έχουμε στο μυαλό μας είναι να μειώσουμε τις θερμίδες που λαμβάνουμε μέσα στη μέρα, καθώς και τα λιπαρά!

Αν είσαι κι εσύ της ίδιας λογικής, ήρθε η ώρα να αλλάξεις άποψη. Σύμφωνα με τους ερευνητές τα λιπαρά είναι απαραίτητα για να καταφέρεις να αδυνατίσεις και να παραμείνεις υγιής.

Όταν όμως μιλάμε για λιπαρά σίγουρα δεν εννοούμε τα κορεσμένα (όπως: ζωικά λίπη, βούτυρο, κρέμα γάλακτος κ.α) και τα trans λιπαρά (όπως: γαριδάκια, πατατάκια, junk food, πατάτες τηγανιτές, μπισκότα κ.α).

Τα λιπαρά που πρέπει να λαμβάνεις σε καθημερινή βάση είναι τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα, καθώς βοηθούν στην καλή ανάπτυξη και λειτουργία του εγκεφάλου, στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης, στη διατήρηση ενός καλού ανοσοποιητικού συστήματος και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης!

fats-and-meats-lg-1_a79dc

Πάμε, λοιπόν, να δούμε ποιες τροφές πρέπει να προσθέσεις στο καθημερινό σου διατροφολόγιο:

– Ανάλατους ξηρούς καρπούς
– Λάδι καρύδας
– Αβοκάντο
– Σολομό
– Τυρί με χαμηλά λιπαρά
– Ταχίνι
– Ελαιόλαδο
– Βοδινό ελευθέρας βοσκής

Μπορεί οι συγκεκριμένες τροφές να «κρύβουν» αρκετές θερμίδες, όμως η κατανάλωσή τους θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις τις λιγούρες και να παραμείνεις χορτάτη για περισσότερο διάστημα. Επιπλέον, τα καλά λιπαρά που περιέχουν ενεργοποιούν το μεταβολισμό και βοηθούν το αδυνάτισμα! Κατανάλωνε, λοιπόν, καθημερινά μικρές ποσότητες και θα δεις πολύ σύντομα το δείκτη της ζυγαριάς σου να παίρνει την κατιούσα!

queen.gr