Πριν στραφείς στα παυσίπονα, δοκίμασε αυτές τις απλές λύσεις

Βήμα 1- Άφησε κάτω το smartphone

Σε πρόσφατη μελέτη διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι κρατούν το κινητό τους πολύ κοντά στο πρόσωπο όταν στέλνουν μήνυμα ή μπαίνουν στο Διαδίκτυο, κάτι που καταπονεί τα μάτια. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο. Αν αυτό δεν έχει αποτέλεσμα…

Βήμα 2- Πιες νερό

Ακόμα και η ήπια αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει έντονο πονοκέφαλο, σύμφωνα με μελέτη του 2012 στην επιθεώρηση The Journal of Nutrition. Η κατανάλωση 250 ml νερού (1 ποτήρι) ενδέχεται να μειώσει τον πόνο μέσα σε λίγα λεπτά. Αν αυτό δεν έχει αποτέλεσμα…

Βήμα 3- Κάνε ένα διάλειμμα

Η αίσθηση σφιξίματος στους κροτάφους υποδεικνύει πονοκέφαλο τάσης που προκαλείται από το στρες και την πίεση της δουλειάς. Πήγαινε σε μια ήσυχη γωνιά -ακόμα και στην τουαλέτα του γραφείου!- και κάνε μασάζ με κυκλικές κινήσεις στο μέτωπο με τις άκρες των δαχτύλων, παίρνοντας πέντε αργές, βαθιές αναπνοές. Πάρε εισπνοή από τη μύτη και κάνε εκπνοή από το στόμα. Κάνε μια παύση και επανάλαβε. Αν αυτό δεν έχει αποτέλεσμα….

Βήμα 4- Πάρε βότανα

Σε έρευνα στην επιθεώρηση Headache αποκαλύπτεται ότι τοποθετώντας λίγο τζίντζερ κάτω από τη γλώσσα σου για 60 δευτερόλεπτα μπορεί να διώξεις νωρίς τον πονοκέφαλο. Αποτελεσματικό μπορεί να είναι και το αφέψημα τζίντζερ. Αν και πάλι δε νιώσεις καλύτερα με όλα αυτά, πάρε 1-2 παυσίπονα ιβουπροφένης.

shape.gr