Τώρα που το νέο μωρό σας είναι εδώ, έχετε πολλά να σκεφτείτε: πότε πρέπει να το ταΐσετε, τι πρέπει να κάνετε εάν φωνάζει – και πώς να απαλλαγείτε από αυτά τα επιπλέον κιλά, που αποκτήσατε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης .

Και παρόλο που κάθε νέα μαμά είναι πρόθυμη να μοιάζει με τον παλιό της εαυτό, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε, είναι να είστε υπομονετικές. Χρειάστηκαν εννέα μήνες για να φτάσετε εκεί. Θα πρέπει άρα, να περιμένετε τουλάχιστον τόσο διάστημα, για να αποκτήσετε ξανά τα κιλά που είχατε παλαιότερα. Με αυτό κατά νου, παρακάτω θα δείτε μερικές συμβουλές για να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος μετά την εγκυμοσύνη .

Μην κάνετε αυστηρές δίαιτες. Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά το συναίσθημα της στέρησης από τα αγαπημένα σας τρόφιμα, ενώ είστε ήδη στον νέο ρόλο ως μαμά, θα μπορούσε πραγματικά να σας κάνει να κερδίσετε το βάρος, αντί να το χάσετε. Καλό είναι να κάνετε μια δίαιτα , που συνιστά την κατανάλωση μιας καλά ισορροπημένης ποικιλία τροφίμων.

  5 σημαντικά οφέλη του πασατέμπου στην υγεία του οργανισμού μας

Τρώτε υγιεινά, τα γεύματα σας να περιλαμβάνουν μια αφθονία φρούτων και λαχανικών. Επίσης, να τρώτε τουλάχιστον πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα.

Πίνετε νερό όλη την ημέρα, για να μείνετε καλά ενυδατωμένες. Πίνετε 8 ή 9 φλιτζάνια υγρών ημερησίως. Περιορίστε τα ποτά, όπως αναψυκτικά, χυμούς και άλλα υγρά με ζάχαρη και θερμίδες. Διότι, μπορούν να προσθέσουν κιλά, χωρίς να το καταλάβετε.

Βρείτε χρόνο για πρωινό. Ακόμα κι αν δεν τρώγατε κανονικά το πρωί, καλό είναι να αποκτήσετε τη συνήθεια του πρωινού. Θα σας δώσει την ενέργεια για να ξεκινήσετε την ημέρα σας και θα σας βοηθήσει να μη πεινάτε πολύ, μέχρι το επόμενο γεύμα.

Συμπεριλάβετε αμυλούχα τρόφιμα όπως ψωμί, ρύζι και ζυμαρικά και δημητριακά, κατά προτίμηση ολικής αλέσεως, σε κάθε γεύμα.

Να αποφεύγετε τα λιπαρά, τα φαστ φουντ, και τα γλυκά.

Παρακολουθήστε το μέγεθος των μερίδων σας κατά τη διάρκεια των γευμάτων , καθώς και τον αριθμό και το είδος των σνακ που τρώτε μεταξύ των γευμάτων. Καλό είναι να τρώτε 5 με 6 μικρά γεύματα την ημέρα, αντί για τρία μεγαλύτερα.

  Τα 5 κυριότερα σημάδια που δείχνουν ότι σας λείπει ασβέστιο και τι πρέπει να κάνετε

Μην παραλείπετε τα γεύματα. Με ένα νέο μωρό, πολλές από εσάς ξεχνάτε να φάτε. Αν δεν τρώτε, θα έχετε λιγότερη ενέργεια και δεν θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Επιλέξτε χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα. Δεν χρειάζεται να πίνετε πλήρες γάλα, ώστε να κάνετε καλό μητρικό γάλα.

Συνδυάζοντας την υγιεινή διατροφή με την άσκηση θα είναι πιο αποτελεσματική η απώλεια κιλών, δεδομένου ότι σας βοηθά να χάσετε το λίπος αντί τη μυϊκή μάζα. Επίσης, θα βελτιώσει τα επίπεδα της φυσικής σας κατάστασης

Στόχος για την απώλεια βάρους πρέπει να είναι περίπου μισό κιλό την εβδομάδα. Για να γίνει αυτό, κόψτε 500 θερμίδες την ημέρα από την τρέχουσα διατροφή σας. Ρωτήστε τον διαιτολόγο, για το πόσες είναι οι θερμίδες χρειάζεστε κάθε μέρα.

Να θυμάστε, ότι είχατε ένα μωρό για εννέα ολόκληρους μήνες. Από τη στιγμή που θα γεννήσετε, το σώμα σας αρχίζει να δουλεύει για να γυρίσει στην κατάσταση που ήταν πριν την εγκυμοσύνη, ή κάτι κοντά σε αυτή, αλλά αυτό είναι μια αργή διαδικασία. Το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για να ανακάμψει από τον τοκετό. Αν χάσετε βάρος πολύ σύντομα μετά τον τοκετό, μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να ανακάμψει. Εάν θηλάζετε, περιμένετε έως ότου το μωρό σας είναι τουλάχιστον 4 μηνών, πριν να προσπαθήσετε να χάσετε βάρος.

  Οι 10 κορυφαίες τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα

jenny.gr