Flat, επίπεδο στομάχι! Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς ταλαιπωρεί πολλές γυναίκες εκεί έξω. Κάπως έτσι «γεννήθηκε» στην Αμερική (που αλλού;) η Abs Diet. Ένα πρόγραμμα διατροφής έξι εβδομάδων που υπόσχεται θαύματα και με την κατάλληλη γυμναστική μπορεί να σου δώσει ακόμη και γραμμωμένους, γυμνασμένους κοιλιακούς.

Πώς θα ακολουθήσεις την Abs Diet; Ποια είναι τα 12 superfoods που σύμφωνα με το πρόγραμμα κάνουν θαύματα με το λίπος της κοιλιάς και πώς θα χάσεις μέχρι και έξι κιλά από την περιοχή της κοιλιάς σε δύο εβδομαδες; Έχουμε τις λεπτομέρειες.

Τι είναι η Abs Diet;

Δεν θέλει και πολύ κόπο για να καταλάβεις που το πηγαίνει η δίαιτα αυτή. Είναι βασισμένη πάνω σε μια λίστα τροφών (12 supefood, όπως θα δεις παρακάτω) που θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να αποβάλει το λίπος της κοιλιάς. Όλα αυτά σε συνδυασμό με γυμναστική και με μια σειρά από συνταγές που προτείνουν οι εμπνευστές της διατροφής αυτής μέσα από το βιβλίο με τον ίδιο τίτλο.

Ο εμπνευστής της, David Zinczenko που είναι αρχισυντάκτης διάσημου περιοδικού fitness στην Αμερική υποστηρίζει πως το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να βάλεις αυτές τις τροφές στην καθημερινότητα, να αποφύγεις τα ιδιαίτερα παχυντικά γλυκά και τα junk food και το αποτέλεσμα θα έρθει.

Δεν χρειάζεται να μετράς θερμίδες! Τηρώντας έναν απλό κανόνα «φυσιολογικής» μερίδας και βάζοντας 6 γεύματα μέσα στην ημέρα σου θα τα καταφέρεις.

Δες παρακάτω ένα πρόγραμμα διατροφής μιας εβδομάδας…

abs_diet

H λίστα «ευαγγέλιο» της δίαιτας

Το πρόγραμμα για τέλειους κοιλιακούς είναι βασισμένο σε μια λίστα τροφίμων που ο δημιουργός της αποκαλεί υπερτροφές ή αν θέλεις superfoods. Και μιας και δεν θα μετράς θερμίδες, εκείνο που πρέπει να μετράς είναι πόσα από τα τρόφιμα αυτά βάζεις σε κάθε σου γεύμα.

Η γενική οδηγία είναι να περιλαμβάνεις τουλάχιστον δύο από αυτά στο πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό σου και ένα στα τρία σνακ της ημέρας. Ο πίνακας που ακολουθεί περιλαμβάνει τις 12 υπερτροφές της Abs Diet.

abs_diet_table

Και κάπως έτσι θα προσφέρεις στον οργανισμό σου πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, ασβέστιο και καλά λιπάρα, ενώ παράλληλα αποφεύγεις επεξεργασμένους υδατάνθρακες, κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη.

Μην χαλαρώνεις! Πρέπει να κάνεις και γυμναστική…

Ως εδώ η Abs Diet μοιάζει εως και μαγική! Ένα πρόγραμμα αρκετά χορταστικό χωρίς να είσαι υποχρεωμένη να έχεις κομπιουτεράκι για τις θερμίδες και με μια λίστα με τρόφιμα που μπορείς να έχεις στο σπίτι σου καθημερινά (αν θες να ακολουθήσεις τη δίαιτα δηλαδή!). Όμως η Abs Diet κάνει σαφές πως απαιτεί και γυμναστική.

Ο κ. Zinczenko προτείνει να βάλεις τρεις φορές την εβδομάδα γυμναστική για όλο το σώμα (ασκήσεις ενδυνάμωσης) και δύο φορές την εβδομάδα από ένα σετ ασκήσεων επικεντρωμένες αποκλειτικά στους κοιλιακούς. Μάλιστα τις δύο μέρες που μένουν χωρίς κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής η Abs Diet προτείνει καρδιαγγειακή άσκηση. Λίγο περπάτημα ή χαλαρό jogging είναι ιδανικό.

Τα Milkshake που αγαπούν την επίπεδη κοιλιά…

banana_milkshake_s

Όπως θα παρατήρησες στο μενού της δίαιτας, τα milkshake είναι απαραίτητο συστατικό της διατροφής τόσο στο πρωινό, όσο και στο βραδινό σου σνακ. Είναι εύκολο να ενσωματώσεις σε αυτά πολλά από τα 12 superfoods, γίνονται γρήγορα και φυσικά έχουν υπέροχη γεύση. Εμείς διαλέξαμε ένα φρουτένιο milkshake μπανάνα της «Abs Diet».

Συστατικά

1 μέτρια μπανάνα
2 κ.σ. γιαούρτι
3/4 του φλιτζανιού γάλα 2%
3/4 του φλιτζανιού ανάμεικτα φρούτα (μύρτιλο, goji berry, φράουλες, σμέουρα κτλ)
2 κ.σ. ορό γάλακτος σε σκόνη
3 παγάκια θριμματισμένα

Τρόπος μαγειρέματος

1. Βάλε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και χτύπησε να γίνουν ένα μείγμα

2. Σέρβιρε το milkshake σου αμέσως

tlife.gr