«Πότε να ξεκινήσω να βάζω κρέµα µατιών;». Σε αυτό το σύνηθες ερώτηµα οι ειδικοί απαντούν ότι δεν υπάρχει κάποια συγκεκριµένη ηλικία. Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν πρέπει να περιµένουµε να εµφανιστούν οι πρώτες ρυτίδες και µετά. Η περιοχή των µατιών χρειάζεται οπωσδήποτε ενυδάτωση για να προλάβουµε την εµφάνιση των ρυτίδων και τη χαλάρωση. Εκτός από αυτή την εύλογη κίνηση, υπάρχουν και µερικά tips που θα αλλάξουν το βλέµµα µας προς το καλύτερο για πάντα.

Ας ξεκινήσουμε από το βασικότερο όλων:

#1 Δεν υπάρχουν «μαγικά»

Καμία κρέμα ή συνταγή δεν μεταμορφώνει το πρόσωπο, και στη συγκεκριμένη περίπτωση το βλέμμα μας, αν πρωτίστως δεν φροντίσουμε τον οργανισμό μας με ένα σύστημα ολιστικής αντιμετώπισης και με συνέπεια. Αρα για να δούμε ορατή βελτίωση:

1. Κοιμόμαστε όσο το δυνατόν καλύτερα, τουλάχιστον έξι ώρες.

2. Ασκούμαστε για να διεγείρουμε το λεμφικό σύστημα και την αποτοξίνωση του οργανισμού.

3. Προσπαθούμε να ακολουθούμε μια υγιεινή διατροφή, πλούσια σε κάλιο, και να πίνουμε άφθονο νερό.

 

#2 Προσέχουμε τα μάτια μας

Είτε όταν αφαιρούμε τη μάσκαρα είτε όταν εφαρμόζουμε καλλυντικές συνθέσεις, είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε απαλές, ήπιες κινήσεις. Οπως γνωρίζουμε, η επιδερμίδα στην περιοχή είναι πολύ λεπτή και εύκολα ταλαιπωρείται, κάτι το οποίο οδηγεί στη δημιουργία λεπτών γραμμών.

Οταν αφαιρούμε το μακιγιάζ:

1. Βρέχουμε με ένα διφασικό προϊόν ντεμακιγιάζ δύο στρογγυλούς δίσκους από βαμβάκι.

2. Τοποθετούμε τους δίσκους στα κλειστά βλέφαρα πιέζοντας ελαφρά ώστε να βρέξουν ομοιόμορφα την επιδερμίδα και τις βλεφαρίδες και να μαλακώσουν τη μάσκαρα και το υπόλοιπο μακιγιάζ.

3. Αργά και απαλά ταμπονάρουμε με το βαμβάκι, κάνοντας καθοδικές και προς τους κροτάφους κινήσεις.

4. Σε περίπτωση που το μακιγιάζ δεν έχει αφαιρεθεί πλήρως από τα μάτια, επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία μέχρι οι δίσκοι να μένουν καθαροί.

Οταν εφαρμόζουμε τα καλλυντικά:

1. Βάζουμε το προϊόν στο μικρό δαχτυλάκι.

2. Με ταμποναριστές κινήσεις, κυκλώνουμε την περιοχή γύρω από το μάτι, συμπεριλαμβανομένου και του πάνω βλεφάρου.

#3 Ενυδάτωση τώρα!

«Μπορώ να χρησιμοποιώ την ενυδατική του προσώπου μου στα μάτια;». Η απάντηση είναι «ναι», αρκεί να το γράφει η συσκευασία της. Η περιοχή εξαιτίας της ευαισθησίας της είναι ιδιαίτερα επιρρεπής σε αλλεργίες, γι’ αυτό καλό είναι να προσέχουμε τι βάζουμε. Οι συνθέσεις ματιών είναι ασφαλέστερες και με ειδικά συστατικά που διεισδύουν εύκολα και δεν «βαραίνουν» τη λεπτή αυτή επιδερμίδα.

#4 Κάνουμε μασάζ

Μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην αναζωογόνηση αυτής της ευαίσθητης περιοχής που είναι επιρρεπής στο πρήξιμο. Στόχος του μασάζ είναι η τόνωση της μικροκυκλοφορίας γύρω από την περιοχή των ματιών, η οποία διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία και ενεργοποιεί τη λέμφο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατακράτησης υγρών η οποία είναι εμφανής το πρωί που ξυπνάμε, ιδίως αν έχουμε ξενυχτήσει ή αν έχουμε καπνίσει πολύ το προηγούμενο βράδυ.

1. Βάζουμε μία σύνθεση ματιών στον δείκτη και στο μεσαίο ακροδάχτυλο.

2. Την απλώνουμε με ταμποναριστές κινήσεις ασκώντας ελαφρά πίεση από την εσωτερική γωνία των ματιών προς την εξωτερική, στην κάτω καμπύλη του βολβού.

3. Ομοίως, στο πάνω βλέφαρο, γύρω από την καμπύλη του βολβού.

4. Επαναλαμβάνουμε καθημερινά δέκα φορές σε κάθε μάτι.

Η διαδικασία θα βοηθήσει στην τόνωση της περιοχής, αποτρέποντας τη συσσώρευση υγρών. Ετσι θα διαπιστώσουμε ότι το οίδημα θα μειωθεί σημαντικά και το βλέμμα μας θα φαίνεται φρέσκο και ξεκούραστο.

#5 Η αντηλιακή προστασία είναι must

Ο ήλιος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη γήρανση της επιδερμίδας. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να εντείνει τους μαύρους κύκλους ή και να δημιουργήσει πανάδες.

Η κύρια προϋπόθεση πρόληψης είναι το αντηλιακό ευρείας προστασίας, που είναι απαραίτητο ως το επισφράγισμα της καθημερινής μας περιποίησης, πριν βγούμε από το σπίτι. Και δεν εννοούμε μόνο για το καλοκαίρι αλλά όλον τον χρόνο.

Η δεύτερη προϋπόθεση που έχει εγγυημένο αποτέλεσμα, είναι τα γυαλιά ηλίου. Αφενός εμποδίζουν τις ηλιακές ακτίνες να εισχωρήσουν στην επιδερμίδα, αφετέρου γλιτώνουν από τις ρυτίδες έκφρασης που κάνουμε όταν μας «χτυπά» ο ήλιος.

Τα καλύτερα καλλυντικά συστατικά για:

Το πρήξιμο

  • Καφεΐνη
  • Πολυφαινόλες από πράσινο τσάι και βιοφλαβονοειδή
  • Πεπτίδια

Τους μαύρους κύκλους

  • Αρβουτίνη
  • Υδροκινόνη
  • Κοχικό οξύ
  • Βιταμίνη C
  • Σόγια
  • Νιασιναμίδη (βιταμίνη Β3)
  • Αζελαϊκό οξύ

Για τη συνολική βελτίωση της ποιότητας της επιδερμίδας

Ενδείκνυνται τα αντιοξειδωτικά. Αυτά τα ισχυρά συστατικά βοηθούν στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών που πυροδοτούνται από τον ήλιο, το κάπνισμα, τη ρύπανση κ.ά. και «βάζουν φρένο» στην πρόωρη γήρανση. Μερικά από τα ισχυρότερα είναι:

  • Βιταμίνη C
  • Βιταμίνη Ε
  • Πράσινο τσάι
  • Βιταμίνη Β3

ΠΗΓΗ