Η εγκυμοσύνη είναι μία ιδιαίτερη περίοδος για κάθε γυναίκα. Όπως κι αν τη βιώνει η καθεμία, υπάρχουν κάποια κοινά μικροπροβλήματα που όλες αντιμετωπίζουν. Αν το έχετε βιώσει ή αν βρίσκεστε τώρα σε αυτή την περίοδο, τότε μάλλον θα ξέρετε ότι ο ύπνος, ειδικά τους προχωρημένους μήνες, είναι συχνά ανήσυχος καθώς το σώμα αλλάζει και εσείς πρέπει να προσαρμόσετε τις καθημερινές σας συνήθειες με βάση αυτό.

Advertisements

Για να μπορέσετε να κάνετε έναν καλύτερο και ξεκούραστο ύπνο δείτε τι πρέπει να κάνετε και να προσέξετε:

  1. Βρείτε το σωστό μαξιλάρι, το οποίο μπορεί να μην είναι αυτό που είχατε πριν. Επίσης, τα ειδικά μαξιλάρια για το σώμα θα σας βοηθήσουν αρκετά να βρείτε μία στάση που να σας ξεκουράζει.
  2. Φορέστε τα κατάλληλα ρούχα για ύπνο. Μπορεί οι πυτζάμες να σας ζεσταίνουν αρκετά κι αυτό δεν είναι καθόλου ευχάριστο κατά τη διάρκεια της νύχτας.
  3. Πιείτε αρκετό νερό μέσα στη μέρα. Φροντίστε να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας καλά για να μην ξυπνάτε το βράδυ και αποφύγετε να πίνετε πολύ νερό πριν κοιμηθείτε για να μην σηκώνεστε συνέχεια για τουαλέτα. Ήδη είναι πιο συχνές οι επισκέψεις σας, δεν χρειάζεστε περισσότερες.
  4. Αποφύγετε τα καυτά και βαριά φαγητά το βράδυ. Αν θέλετε πολύ να φάτε κάτι πικάντικο, καλύτερα να το κάνετε το μεσημέρι. Εξάλλου τα βαριά φαγητά δεν είναι καθόλου βολικά για το στομάχι, ειδικά τις βραδινές ώρες έτσι κι αλλιώς.
Advertisements

4moms.gr