Όλοι θέλουμε να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας, αλλά πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται αν είναι πράγματι δυνατό να αλλάξουμε και να γίνουμε καλύτεροι κατά την ενήλικη ζωή μας, που έχουμε ήδη διαμορφώσει τον τρόπο θέασης της πραγματικότητας.

Η καλύτερη εκδοχή σας χρειάζεται..

Μερικές πρακτικές που μπορείτε να δοκιμάσετε σύμφωνα με τους ειδικούς, προκειμένου να «συναντηθείτε» στην μέση με τον νέο εξελιγμένο και καλύτερο εαυτό σας, περιλαμβάνουν:

 

Να αφήσετε το θυμό

Όλοι βιώνουμε θυμό στην καθημερινότητά μας. Ο ανεξέλεγκτος θυμός, ωστόσο, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στις σχέσεις μας και ακόμη και με την υγεία μας. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε περισσότερο άγχος και επιπλέον προβλήματα, περιπλέκοντας τη ζωή, εμποδίζοντάς μας τελικά από το να γίνουμε καλύτεροι.

Γι ‘αυτό το να μάθουμε να διαχειριζόμαστε και τελικά να αφήνουμε πίσω μας τον θυμό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.

Η απομάκρυνση του θυμού δεν είναι πάντα εύκολη. Αλλά το πρώτο βήμα είναι να μάθετε περισσότερο για την αναγνώριση του θυμού όπως και να γνωρίζετε τι να κάνετε προκειμένου να το διαχειρίζεστε με τρόπο που να σας ωφελεί.

  Διπλά μηνύματα: Τι να κάνεις όταν ο σύντροφος σου άλλα λέει και άλλα κάνει

Να βοηθάτε τους άλλους

Συχνά θεωρούμε τους «καλούς ανθρώπους» ως εκείνους που είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν έστω και λίγο από το χρόνο τους ή την ενέργειά τους για τους άλλους, δίχως να ζητήσουν κάτι σε αντάλλαγμα.

Αυτό, στο μυαλό πολλών, είναι αυτό που κάνει ένα άτομο πραγματικά «καλό». Ωστόσο, οι καλές πράξεις μπορούν επίσης να μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους λόγω της άμεσης σύνδεσης μεταξύ αλτρουισμού και συναισθηματικής ευεξίας.

Σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα μάλιστα, μπορεί να είναι καλύτερο για εσάς να δίνετε παρά να δέχεστε.

Να αξιοποιείτε τις δυνάμεις σας

Σας έχει τύχει ποτέ να «χάσετε» την αίσθηση του χρόνου καθώς δουλεύετε σε ένα project ή κάνετε κάποια δραστηριότητα; Αυτό πρόκειται για την «ροή», αυτό που συμβαίνει δηλαδή όταν εμπλακείτε βαθιά σε ένα χόμπι, στην εκμάθηση μιας νέας δεξιότητας ή θέματος ή στην ανάληψη δραστηριοτήτων που παρέχουν τον σωστό συνδυασμό πρόκλησης και ευκολίας.

Όταν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα μπορεί να αισθανθούμε έντονο άγχος ενώ αν είναι πολύ εύκολα μπορεί να αισθανθούμε γρήγορα πλήξη. Για αυτό είναι σημαντικό να βρούμε το γλυκό σημείο της «ροής» για να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις δυνατότητές μας.

  Διπλά μηνύματα: Τι να κάνεις όταν ο σύντροφος σου άλλα λέει και άλλα κάνει

Να φροντίζετε (και) τον εαυτό σας

Μπορεί να μην έχετε πάντα τον έλεγχο των περιστάσεων που αντιμετωπίζετε. Αλλά μπορείτε να ελέγξετε πόσο καλά φροντίζετε τον εαυτό σας, το οποίο μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα άγχους σας και να σας επιτρέψει να εξελιχτείτε ως άτομο όταν αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις της καθημερινότητας, είτε μικρές είτε μεγάλες.

Το δημοφιλές self – care είναι ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση ανθεκτικότητας όταν αντιμετωπίζετε αναπόφευκτους στρεσογόνους παράγοντες για ποικίλους λόγους.

Όταν είστε κουρασμένοι, τρώτε άσχημα ή γενικά δεν χαλαρώνετε, πιθανότατα να είστε πιο αντιδραστικοί στο στρες, αφήνοντάς το να σας κρατά μακριά από την καλύτερη εκδοχή σας.

 

ΠΗΓΗ