Δεν είναι η πρώτη φορά που θα σου μιλήσουμε για το νερό, όμως ξέρεις πόσο σημαντικό είναι να πίνεις αρκετό νερό μέσα στην ημέρα. Αν μας διαβάζεις συχνά θα έχεις δει μέσα από τη στήλη αυτή τις άπειρε φορές που σου έχουμε γράψει για το νερό και τα οφέλη του, το πόσο πρέπει να πίνεις, αλλά και τι μπορεί να σου συμβεί αν δεν πίνεις καθόλου.

Το να πίνεις πολύ σίγουρα έχει μια υπερβολή, αφού θα πρέπει να βρεις την ποσότητα ανάλογα με τα κιλά σου κ.ο.κ. Το να μην πίνεις καθόλου επίσης δεν είναι καλό, η έλλειψη και η αφυδάτωση μπορεί να σου προκαλέσει προβλήματα. Η λύση βρίσκεται κάπου στη μέση και αυτή πρέπει να αναζητήσεις.

Για να σε βοηθήσουμε και να σε ενθαρρύνουμε δες αυτά τα 3 πράγματα που μπορεί να σου συμβούν εάν αρχίσεις να πίνεις περισσότερο νερό.

#1. Θα έχεις πιο επίπεδη κοιλιά

Η κατανάλωση νερού είναι σημαντική για την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και, σε συνδυασμό με την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες, βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

#2. Θα πεινάς λιγότερο

Είναι πολύ συνηθισμένο να νιώθουμε ότι πεινάμε ενώ στην πραγματικότητα διψάμε, κάτι που τελικά μπορεί να οδηγήσει σε πρόσληψη βάρους, την οποία θα μπορούσαμε να αποφύγουμε απλώς πίνοντας περισσότερο νερό. Επίσης, έρευνες έχουν δείξει πως, αν πιούμε ένα ποτήρι νερό πριν από το γεύμα, είναι πιθανό τελικά να φάμε μικρότερη ποσότητα. Όσο για το αν η κατανάλωση νερού μαζί με το φαγητό δυσκολεύει την πέψη, σύμφωνα με τους ειδικούς αυτό δεν είναι παρά ένας πολύ διαδεδομένος μύθος.

#3. Θα έχεις περισσότερη ενέργεια

Η αίσθηση της σωματικής κόπωσης είναι άλλο ένα από τα βασικά συμπτώματα της αφυδάτωσης. Ένα ποτήρι νερό μπορεί λοιπόν να σε γεμίσει ενέργεια, να σε ξυπνήσει όταν νιώθεις πως ξαφνικά έχεις «πέσει», ακόμα και να σου προσφέρει νοητική διαύγεια (έρευνα έχει δείξει πως οι μαθητές που φέρνουν μαζί τους ένα μπουκάλι νερό τα πάνε τελικά καλύτερα στις εξετάσεις).

πηγή