Σήμερα απολαμβάνουμε υγιεινά και λαχταριστά burgers.

Advertisements

 

Υλικά 

  • 1 μεγάλη γλυκοπατάτα, ψημένη, χωρίς τη φλούδα
  • 2 κουτιά φασόλια, στραγγισμένα
  • 2 κουταλιές σούπας ταχίνι
  • 1 κουταλάκι του γλυκού πιπέρι ή κάποιο άλλο αγαπημένο μπαχαρικό
  • 1/4 φλιτζανιού αλεύρι (προτείνουμε να δοκιμάσετε ένα πιο υγιές αλεύρι όπως το αλεύρι αμυγδάλου)

 

Για τα Burgers:

Advertisements
  • Αβοκάντο
  • Μουστάρδα Dijon
  • Ψωμάκια ολικής
  • Μαρούλι, κρεμμύδι
  • Ελαιόλαδο
  • Πιπέρι

 

Εκτέλεση:

Ψήστε τη γλυκοπατάτα ώστε να μπορεί να γίνει πουρέ και τοποθετήστε τη σε ένα μεγάλο μπολ.

Προσθέστε τα στραγγισμένα φασόλια, το αλεύρι και οποιαδήποτε επιπλέον καρύκευμα, στο μπολ με τη γλυκοπατάτα και αρχίστε να ζυμώνετε.

Δείτε το μείγμα σας να γίνει αρκετά μαλακό και υγρό. Αν χρειαστεί, βάλτε περισσότερο αλεύρι- ή ξηρό ρύζι, για να πυκνώσει το μείγμα.

Advertisements

 

Σε ένα τηγάνι ζεσταίνετε 1 κουταλιά της σούπας λάδι. Διαμορφώστε τα μπουρεκάκια από το μείγμα που έχετε στο μπολ.

Στη συνέχεια, ρίχνετε το μπουρέκι στο τηγάνι. Επαναλάβετε μέχρι το τηγάνι να είναι γεμάτο. Μαγειρέψτε μέχρι να ροδίσουν και από τις δύο πλευρές. – Θα μπορούσατε επίσης να τα ψήσετε-.

Μεταφέρετε τα μαγειρεμένα μπουρεκάκια σε απορροφητικό χαρτί και αφήστε τα να κρυώσουν.

Σερβίρετε σε φρυγανισμένο ψωμάκι με το αβοκάντο, το μαρούλι και το κρεμμύδι.

Advertisements

 

Πηγή

Advertisements