Πως θα σου φαινόταν αν σου έλεγα ότι η σοκολάτα δεν είναι “αμαρτία” όταν κάνεις δίαιτα; Εξωφρενικό ε; Κι όμως, μπορείς να απολαμβάνεις καθημερινά τη σοκολατένια γεύση και ταυτόχρονα να χάνεις κιλά… για την ακρίβεια πέντε κιλά σε ένα μήνα! Η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου έφτιαξε ένα διαιτητικό πλάνο και το δίνει σε όλες εμάς που δεν μπορούμε να αντισταθούμε στη σοκολάτα, αλλά ταυτόχρονα νοιαζόμαστε για το σώμα μας.

Το παν είναι να υπάρχει μέτρο και να καταναλώνεις τις σωστές ποσότητες! Όλα τα γεύματά του μενού είναι πολύ ισορροπημένα και σωστά “δομημένα”, για να μπορείς το απόγευμα να τρως σοκολάτα ή να απολαμβάνεις ένα φλιτζάνι σοκολατένιου ροφήματος. Εκτός από το μενολυ η ειδικός μας δίνει κάποιες γενικές οδηγίες που θα μας βοηθήσουν λίγο περισσότερο στη διαδικασία του αδυνατίσματος, και μια light συνταγή σοκολατένιου ροφήματος.

*ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΡΟΦΗΜΑ

Υλικά (για 1 μερίδα):

  • 1φλ. ζεστό γάλα αμυγδάλου
  • 5γρ. κουβερτούρα
  • Μια πρέζα τριμμένο μοσχοκάρυδο

Εκτέλεση:

  • Βάλε την κουβερτούρα και το μοσχοκάρυδο μέσα στο γάλα και ανακάτεψε μέχρι να λιώσει η σοκολάτα.
  • Αν θέλεις μπορείς να προσθέσεις λίγες σταγόνες στέβια για να γίνει πιο γλυκό.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:

  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους).
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα.
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 2 μανταρίνια, 1/2 μπανάνα, 3 φέτες ανανά
  • Πιες ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα μέσα στην εβδομάδα.
  • Τα γαλακτοκομικά καλύτερα να είναι με μειωμένα λιπαρά.
  • Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα.

*Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

πηγή