Μιλάμε για ένα σημείο στο οποίο όλες μας δίνουμε βάση.

Ποια δεν επιθυμεί να διαγράφονται οι κοιλιακοί της μέσα από τα στενά της φορέματα ή το ολόσωμο μαγιό της; Ποια δεν λατρεύει να νιώθει άνετα για το σώμα της μέσα στο bikini της;

Ανεξαρτήτως κιλών και σωματότυπου, οι κοιλιακοί παίζουν σημαντικότατο ρόλο στην εικόνα του κορμιού μας γι’ αυτό και οι ασκήσεις που επικεντρώνονται στην εκγύμνασή τους δεν θα πρέπει να λείπουν από κανενός είδους προπόνηση. Οι επαγγελματίες trainers, λοιπόν, φροντίζουν να εντάσσουν ειδικές ασκήσει για την κοιλιά σε κάθε πρόγραμμα, ακόμα και για γυναίκες μεγάλης ηλικίας.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα –έμπνευση της Arica Sky- περιλαμβάνει τις best of the best ασκήσεις για κοιλιακούς που αποδεδειγμένα έχουν τα αποτελέσματα που επιθυμούμε.

Στοχευμένες και ειδικές ακόμα και για τις πιο αρχάριες, ενδείκνυνται για κάθε είδους προπόνηση. Η εκτέλεσή τους θα σου πάρει 8 μόλις λεπτά, με τη γυμνάστριά μας να υποστηρίζει πως το 8λεπτο αυτό καλό θα ήταν να το «κολλάμε» σε κάθε μας προπόνηση. Οι κοιλιακοί, άλλωστε, αποτελούν μυϊκή ομάδα που σπανίως γυμνάζεται μόνη της.

Συνδύασε το πρόγραμμα αυτό είτε με ασκήσεις για τα χέρια είτε με ασκήσεις για τα πόδια και μην παραλείψεις την εκτέλεσή του ακόμα και τις ημέρες που το πρόγραμμά σου σού επιβάλλει αερόβιο.

Δεν θα το μετανιώσεις.

πηγή

Σχολίασε το...