Εάν έχετε καιρό να αλλάξετε το πρόγραμμα άσκησής σας, το σώμα σας θα σταματήσει να ανταποκρίνεται επειδή έχει συνηθίσει στην άσκηση που κάνετε.

Ωστόσο, εάν προσθέσετε νέες ασκήσεις στο πρόγραμμα γυμναστικής σας ή δοκιμάσετε άλλες μορφές άσκησης, το σώμα σας θα συνεχίσει να βλέπει την άσκηση ως πρόκληση – και ως εκ τούτου να αντιδρά. Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να υπάρχει διαφορετικότητα στις ασκήσεις και στην προπόνηση που εκτελείτε.

 

Τα σημάδια που μαρτυρούν ότι πρέπει να αλλάξετε τις προπονήσεις σας

Νιώθετε εξάντληση

Αυτό το σημάδι θέλει ιδιαίτερη προσοχή και ίσως μια καλή ιδέα είναι να κάνετε ένα διάλειμμα από τη συγκεκριμένη προπόνηση και να δοκιμάσετε κάτι πιο ήπιο.

 

Βαριέστε

Η γυμναστική δεν πρέπει να αποτελεί αγγαρεία αλλά μια ευχάριστη ενασχόληση μέσω της οποίας βελτιώνετε το σώμα και την ψυχολογία σας. Αν έχετε φτάσει στο σημείο να βαριέστε τις προπονήσεις σας και δεν κάνετε κάτι για αυτό, είναι θέμα χρόνου να τα παρατήσετε.

Για να νικήσετε τη… βαρεμάρα, δοκιμάστε να γυμναστείτε με μουσική. Σχετική έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ακρόαση μουσικής μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη γυμναστική και να σας ενθαρρύνει να συνεχίσετε.

 

Δεν σημειώνετε πρόοδο

Αν βλέπετε ότι πλέον δεν χάνετε βάρος ή ότι δεν αυξάνετε τη μυϊκή σας μάζα, τότε μάλλον είναι μια καλή στιγμή να αλλάξετε την προπόνησή σας.

Αν ο στόχος σας είναι η απώλεια βάρους, τότε το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να συνδυάσετε τις αερόβιες προπονήσεις με τα βάρη. Από εκεί και πέρα, το τι θα επιλέξετε σχετίζεται άμεσα με τις προσωπικές σας προτιμήσεις. Για παράδειγμα, αν θέλετε να γυμνάζεστε κάθε ημέρα, θα μπορούσατε να επιλέξετε την αερόβια άσκηση, ενώ αν θέλετε να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, τα βάρη είναι η ιδανική επιλογή για εσάς.

 

Σιχαίνεστε τη γυμναστική

Αν σιχαίνεστε τη γυμναστική, τότε απλά δεν έχετε βρει ακόμη το είδος σωματικής άσκησης που σας ταιριάζει. Κάποιοι προτιμούν το περπάτημα και άλλοι τη γιόγκα και σίγουρα υπάρχει μια μορφή άσκησης που θα αρέσει και σε εσάς. Απλώς πρέπει να ψάξετε καλύτερα. Δοκιμάστε να γυμναστείτε με τον σύντροφό σας, να βγείτε για περπάτημα ή να προπονηθείτε από την άνεση του σπιτιού σας.

 

Τραυματίζεστε συνεχώς

Και αυτό είναι ένα σημάδι ότι κάτι κάνετε λάθος ή ότι πιέζετε υπερβολικά το σώμα σας. Αφού απευθυνθείτε στο γιατρό σας, δοκιμάστε μια πιο ήπια μορφή γυμναστικής.

 

ΠΗΓΗ