Η πανδημία του κοροναϊού συνεχίζει να απειλεί την υγεία μας και να αλλάζει την καθημερινότητά μας. Τα γυμναστήρια είναι κλειστά, οι χώροι άθλησης επίσης και κάπως έτσι μπορεί να νιώθετε ότι η μόνη λύση είναι να περάσετε τη νέα καραντίνα στον καναπέ σας.

Στην πραγματικότητα όμως είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε το να βάλετε τη γυμναστική στη ζωή σας.

Ας δούμε λοιπόν πώς μπορείτε να εντάξετε τη γυμναστική στην καθημερινότητά σας, ακόμη κι αν δεν είστε ένθερμοι φαν της.

Πώς θα βάλετε τη γυμναστική στη ζωή σας

*Τρέξιμο

Καθώς αρχίζετε να τρέχετε, η καρδιά σας και το αναπνευστικό σας σύστημα λειτουργούν σκληρότερα, ενώ καθώς συνεχίζετε, το σώμα σας απελευθερώνει ενδορφίνες, ορμόνες οι οποίες δρουν ως διεγερτικά και βελτιώνουν τη διάθεση. Ωστόσο, αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το τρέξιμο, φροντίσετε να ξεκινήσετε με ήπιο ρυθμό και να μην πιέζετε τον εαυτό σας περισσότερο από όσο αντέχει.

*Περπάτημα

Το περπάτημα είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αυξήσετε τη σωματική σας δραστηριότητα, αφού ήδη γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε. Μάλιστα, το περπάτημα είναι πιο φιλικό στις αρθρώσεις σας από το τρέξιμο, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι είναι η ιδανική προπόνηση για τα οστά σας.

*Δουλειές στο σπίτι

Αν δεν είστε ο πιο τακτικός άνθρωπος στον κόσμο, μόλις βρήκατε ένα καλό κίνητρο για να σταματήσετε να αναβάλετε το σφουγγάρισμα. Διαφορετικές δουλειές του σπιτιού γυμνάζουν διαφορετικές μυϊκές ομάδες, επομένως μια γενική καθαριότητα στο σπίτι θα μπορούσε να αντιστοιχεί σε μια… ολοκληρωμένη προπόνηση. Άλλωστε, τώρα που θα περνάμε τις ημέρες μας στο σπιτί, τι καλύτερο από το να το περιποιηθούμε;

*Γυμναστική στο σπίτι

Τι καλύτερο από το να αφιερώσετε λίγη ώρα ώστε να γυμναστείτε από την άνεση του σπιτιού σας; Έχετε πάντα κατά νου ότι προτού ξεκινήσετε μια προπόνηση θα πρέπει να έχετε κάνει ζέσταμα, καθώς και ότι πρέπει να «ακούτε» το σώμα σας προκειμένου να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς.

ΠΗΓΗ