Είναι γνωστό σε όλους πως η άσκηση προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία και βοηθάει στην απώλεια βάρους. Όμως πόσα κιλά θα χάσετε εάν γυμνάζεστε κάθε μέρα επί ένα μήνα; Η απάντηση δεν είναι ίδια για όλους γιατί τη ακριβής απώλεια εξαρτάται από το είδος προπόνησης και από το σωματικό σας βάρος. Ένας μέσος όρος όμως είναι ότι θα χάνετε περίπου 3 κιλά το μήνα.

Μια σωστή προπόνηση αποτελείται από αερόβια άσκηση, την οποία μπορείτε να κάνετε για μία ώρα κάθε μέρα και δύο ημέρες ασκήσεις με βάρη. Πρέπει να κάψετε 3.500 θερμίδες για να χάσετε μισό κιλό, υποθέτοντας ότι δεν μειώνετε τη θερμιδική σας πρόσληψη.

Διάβασε περισσότερα μυστικά για την απώλεια βάρους, σωστής άσκησης και υγείας

Αερόβια άσκηση

Οι αερόβιες ασκήσεις όπως το περπάτημα δεν καίνε πολλές θερμίδες. Αν όμως κάνετε κολύμβηση, τζόκινγκ ή αερόμπικ μπορεί να κάψετε κατά μέσο όρο μέχρι 500 θερμίδες ανά ώρα.

Ασκήσεις αντοχής

Η ασκήσεις που βελτιώνουν το μυϊκό ιστό σας βοηθάνε να κάψετε περίπου 218 θερμίδες. Άρα εάν τις υιοθετήσετε σε μηνιαία βάση μπορεί να χάσετε περίπου 0,2 κιλά.

Διατροφή

Η διατροφή παίζει το μεγαλύτερο ρόλο στην απώλεια κιλών. Η υγιής απώλεια βάρους ορίζεται σε ρυθμό 0,5-1,5 κιλά την εβδομάδα κατά μέσο όρο. Εάν τα 0,5 κιλά αντιστοιχούν σε 3.500 θερμίδες, τότε μπορείτε να διαιρέσετε αυτό το νούμερο με τις 7 ημέρες στην εβδομάδα και να στοχεύετε στην καύση 500 περισσότερων θερμίδων καθημερινά.

Διάβασε περισσότερα μυστικά για την απώλεια βάρους, σωστής άσκησης και υγείας

Επισημαίνεται ότι αυτά τα νούμερα αφορούν τον μέσο άνθρωπο. Η απώλεια βάρους σχετίζεται με το μέγεθος του σώματος του καθενός. Όσο περισσότερο σωματικό λίπος έχει κάποιος, τόσο πιο πιθανό είναι να χάσει με ασφάλεια ακόμα και πάνω από δύο κιλά την εβδομάδα.

πηγή